تولید روزانه ایران خودرو ۲۵ درصد افزایش می‌یابد

ایبنا – قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در محصول و کیفیت اعلام کرد از 24 مرداماه جاری تولید روزانه ایران خودرو از 2000 به 2500 دستگاه افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، میر جواد سلیمانی گفت: با برنامه ریزیهای انجام شده میزان تولید را نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داده‌ایم که با این کار نیاز مشتری در سطح جامعه تامین و می توانیم در زمینه های اقتصادی عملکرد بهتر و سود مناسب تری داشته باشیم.

وی افزود: برنامه های تولید ایران خودرو در پنج ماه اول سال جاری محقق شده است و با تلاش نیروهای توانمند این مجموعه بیش از 17 هزار دستگاه نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش تولید داشته ایم.

سلیمانی با بیان اینکه تولید خودروی روآ معمولی متوقف شده است، گفت: خودرو روآ سال تغییرات اساسی نسبت به مدل قبلی داشته، بهینه سازی شده و قوای محرکه آن بهبود پیدا کرده است.

قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در محصول و کیفیت اظهار داشت: روآی سال در مقایسه با مدل های مشابه قابلیت رقابت را دارد و بعد از تعطیلات تابستانی شرکت تولید آن با تیراژ 400 دستگاه در روز آغاز خواهد شد.

سلیمانی ادامه داد: با توجه به نیاز بازار تا پایان سال جاری تولید پژو 206 که از خودروهای بسیار موفق محسوب می شود، از 600 دستگاه به هزار دستگاه در روز افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص تولید پژو پارس سال نیز گفت: برنامه ریزی شده است که از اوایل شهریورماه تولید این محصول جدید آغاز و با تیراژ 200 دستگاه در روز به بازار عرضه شود.

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو خاطر نشان کرد: پژو 405 اس.ال.ایکس از دیگر محصولات آتی است که با تیراژ اولیه 200 دستگاه در روز تولید و متناست با نیاز بازار این انعطاف وجود دارد که میزان تولید آن تغییر یابد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  3  =