آگهی پرداخت سود سهام بانک سرمایه اعلام شد

ایبنا – بانک سرمایه در اطلاعیه ای پرداخت سود سهام بانک را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این اطلاعیه آمده است آن دسته از عزیزانی که تا قبل از تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مورخه 07/05/1388 سهامدار بانک بوده اند، می توانند از اول شهریور ماه سال جاری به شرح زیر به شعب بانک سرمایه مراجعه و سود سهام خود را دریافت نمایند:


1- برای کلیه سهامداران اشخاص حقیقی و بعضاً سهامداران اشخاص حقیقی گروهی که دارای سابقه قبلی در بانک هستند، سود سهام متعلقه سال مالی 1387 به حسابی که قبلاً برای همین منظور افتتاح گردیده، واریز شده است. لذا سهامداران گرامی می توانند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و اصل برگ سهام یا مدارک فروش سهام، بعد از تاریخ برگزاری مجمع به شعب بانک سرمایه مراجعه و نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام نمایند.
2- برای سهامداران اشخاص حقیقی گروهی (کارکنان بانک های ملت، تجارت و رفاه کارگران) با سازمان متبوعه هماهنگی و طی چک در وجه آن سازمان کارسازی می شود تا به حساب یا فیش حقوقی سهامداران گروهی واریز گردد.
3- سهامدارانی که تاکنون برای آنان نزد شعب این بانک حساب افتتاح نگردیده است می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به یکی از شعب بانک سرمایه در سراسر کشور مراجعه و اقدام به افتتاح حساب نموده و اطلاعات لازم را نیز از شعبه دریافت نمایند.
4- سهامداران اشخاص حقوقی نیز می توانند شماره حساب مفتوحه خود نزد بانک سرمایه را به واحد سهام بانک همراه با درخواست کتبی اعلام تا سود سهام متعلقه به حساب مفتوحه واریز گردد و آنان که حساب ندارند می توانند به شعب بانک سرمایه مراجعه و اقدام به افتتاح حساب نموده و شماره حساب خود را به واحد سهام بانک اعلام نمایند تا اقدام لازم به عمل آید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  1