بانک صنعت و معدن گواهی سپرده مدت‌دار منتشر می‌کند

ایبنا – بانک صنعت و معدن قصد دارد براساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ‌ایران از تاریخ 27 مهر ماه امسال گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری عام منتشر کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط‌عمومی‌ بانک صنعت و معدن، گواهی مزبور بی‌نام و قابل انتقال به غیر بوده و دارنده آن مالک شناخته می‌شود و تمام حقوق قانونی مربوط به وی تعلق دارد.

سود متعلق به این گواهی سپرده 15‌درصد و از پرداخت مالیات معاف است که به صورت روزشمار در مقاطع یک ماهه در شعبه فروشنده بانک پرداخت می‌شود. در ضمن بازخرید و فروش مجدد این اوراق در هر زمان از طریق شعب منتخب بانک صنعت و معدن امکان‌پذیر بوده و بازخرید قبل از سررسید از طریق شعبه صادر‌کننده گواهی سپرده و با نرخ سود علی‌الحساب 5/12‌درصد سالانه قابل انجام است. یادآور می‌شود بانک صنعت و معدن به عنوان تنها بانک تخصصی بخش صنایع و معادن کشور ماموریت تامین مالی طرح‌های جامع آمایش صنعت و معدن کشور را بر عهده داشته و فروش این گواهی گامی ‌برای تجهیز منابع به منظور اعطای تسهیلات به صنایع در قالب طرح مزبور است. ساعات کار شعب این بانک در روزهای فروش گواهی سپرده از 30/7 تا 17 خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  4