راه اندازی اولین مرکز ۲۴ ساعته بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی در کرمانشاه

ایبنا – اولین مرکز 24 ساعته بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی در استان کرمانشاه راه اندازی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این مرکز با حضور علی نقی منصوربیگی مدیرستادی استان،مسعودعلیاری معاون اداره کل خدمات کارت، معاون فرماندار کرمانشاه، جمعی از مقامات محلی ومشتریان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
براساس این گزارش،در مراسم بهره برداری از این مرکز، منصور بیگی به فعالیت بانک کشاورزی برای گسترش بانکداری الکترونیک دراجرای سیاست های دولت الکترونیک و اقدامات زیربنایی این بانک در به کارگیری سیستم های پیشرفته عملیات بانکداری اشاره کرد وگفت: با اجرای پروژه عظیم مهرگستر، بانک کشاورزی درزمینه اجرای بانکداری الکترونیک پیشتازاست .
وی با اشاره به تنوع خدمات این بانک برای پاسخگویی به نیازهای گروه های مختلف مشتریان و مزیت های رقابتی بانک کشاورزی، ازحسن اعتماد مشتریان این بانک قدردانی کرد.
درادامه این مراسم،معاون اداره خدمات کارت نیز هدف از راه اندازی این مراکز را ایجادمحیطی مناسب وامن برای ارائه خدمات به مشتریان وسهولت دردسترسی مشتریان به خدمات بانکی دانست .
وی به برنامه دولت برای اجرای دولت الکترونیک اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی دراین زمینه گام های اساسی برداشته است و با راه اندازی این مرکز، تعداد مراکز 24 ساعته بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی در کل کشور به 8 مرکز رسید.
این گزارش می افزاید،معاون عمرانی فرماندار کرمانشاه نیز ازتلاش صورت گرفته توسط بانک کشاورزی دراجرای این مرکز قدردانی کرد و فعالیت های این بانک برای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را تحسین برانگیز دانست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  −    =  70