دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی برگزار می‌شود

آذرماه سال جاری

دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی با موضوع بازاریابی راهبردی و مزیت رقابتی پایدار در بازار خدمات مالی، در روزهای ششم و هفتم آذرسال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مرکز بازاریابی خدمات مالی، در این کنفرانس که ریاست شورای عالی سیاست گذاری آن بر عهده دکتر سید حمید پورمحمدی قائم‌مقام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ‌ایران می‌باشد؛ استراتژی‌ها، مدلها و تکنیک‌های نوین بازاریابی خدمات مالی در حوزه‌های بانک، بیمه، بورس و شرکت‌های سرمایه‌گذاری  توسط صاحب‌نظران  داخلی و خارجی تشریح  و تبیین خواهد شد.


«بهره‌مندی از سخنرانی صاحب نظران و استادان داخلی و خارجی»، «توسعه دانش و تجربه فردی در حوزه مدیریت بازاریابی خدمات مالی»، « آشنایی با مدل‌ها و تکنیک‌های جدید بازاریابی در حوزه خدمات مالی»، «برقراری ارتباط میان فعالان بانک، بیمه، و بورس» و «عضویت در خانواده بزرگ بازاریابان خدمات مالی» به عنوان مهمترین مزیت‌های شرکت در این کنفرانس خواهد بود.

مخاطبان این کنفرانس را مدیران و کارشناسان ادارات بازاریابی بانکها، شرکتهای بیمه، بورس و سرمایه‌گذاری، اساتید و دانشجویان رشته‌های مرتبط با بازاریابی، و شرکت‌های فعال در ارائه خدمات بازاریابی تشکیل می‌دهند.


علاقمندان می‌توانند برای ارسال مقاله در زمینه‌های مرتبط با محور اصلی کنفرانس یا به منظور ثبت نام در کنفرانس، به وب سایت مربوطه به نشانی www.FSMcenter.com مراجعه نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =