اتحادیه طلا وجواهر: طلافروشی ها مغازه ها را باز کنند

اتحادیه طلا وجواهر، طی اعلامیه های، از طلافروشی ها خواست تا با بازکردن مغازه های خود، راه را برای حل مشکل پیش آمده درباره مالیات بر ارزش افزوده این صنعت هموار سازند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک اتحادیه طلا وجواهر تهران با انتشار اطلاعیه ای از همه واحد های صنفی طلا فروش درخواست کرد تا مغازه های خود را بازکنند و با این اعتراضات خوراک رسانه های بیگانه را فراهم نکنند.

در این اطلاعیه آمده است: مسائل صنفی به طور عام و مسئله مالیات بر ارزش افزوده به طور خاص که این روزها به مسئله محوری صنف ما تبدیل شده است، امری است کاملا صنفی، علمی و فنی و همکاران شما در اتحادیه در تلاش هستند تا در حل این مسئله علمی و فنی با مسئولین محترم به وحدت و تفاهم مشترک برسند. لذا خواهشمند است هرچه سریعتر نسبت به بازگشایی واحد های صنفی خود اقدام نمایید تا بیش از این خوراک رسانه های صهیونیستی و بیگانه فراهم نشود و با پرداختن به مسائل کوچک و قابل حل اسباب شیطنت را به دست دشمنان اسلام و انقلاب ندهیم و با حفظ وحدت و همبستگی هر چه بیشتر پشتیبان آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.


در این اطلاعیه آمده است: این اعلانیه به عنوان ابلاغ کتبی تلقی میشود. ضمن اینکه نمایندگان شما در حال گفتگو و رایزنی با مسئولین محترم سازمانهای ذیربط میباشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  1  =