عملیات ساتنا در پست‌بانک از ۳۷ هزار فقره گذشت

37 هزار و 551 مورد عملیات پرداخت‌های وارده و صادره در 5 ماهه سال جاری از سوی سامانه ساتنای پست‌بانک ایران صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک رییس اداره‌کل خزانه‌داری و مبادلات بانک گفت: این عملیات امکان انتقال الکترونیکی پول را از مبدأ پست‌بانک ایران به مقصد بانک‌های دولتی و خصوصی کشور و بالعکس فراهم کرده و علاوه بر ایجاد سهولت و امنیت برای مشتریان از جابجایی فیزیکی پول و صرفه هزینه‌های مربوطه جلوگیری کرده است.


محمدرضا حسین‌پور اظهار داشت: از این تعداد 12 هزار و 47 مورد مربوط به دستور پرداخت‌های وارده و 25 هزار و 504 مورد نیز دستور صادره بوده است.


رییس اداره‌ کل خزانه‌داری و مبادلات پست‌بانک ایران افزود: با مقایسه عملکرد ساتنا در سال‌های گذشته مشخص می شود که این عملیات در پست‌بانک از رشد خوب و قابل قبولی برخوردار بوده است.


وی تصریح کرد: عملکرد ساتنای پست‌بانک ایران در سال 88 به تعداد 57 هزار و 837 مورد و در سال 87 تنها 5 هزار و 912 مورد بوده است که رقم 5 ماهه سال جاری در مقایسه با ارقام مذکور، رشد بسیار خوبی را نشان می‌دهد.


وی در پایان تأکید کرد: تمامی مشتریان بانکهای دولتی و خصوصی می‌توانند از حساب مبدأ این بانک‌ها به مقصد حساب نزد پست‌بانک ایران وجوه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و از طریق سامانه ساتنا به صورت الکترونیکی منتقل نمایند و البته عکس این موضوع میز برای مشتریان جهت انتقال وجوه خود از مبدأ پست‌بانک به مقصد بانک‌های کشور فراهم است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1