دبیر کل اتحادیه جهانی پست از موفقیت های پست بانک ایران تقدیر کرد

دبیرکل اتحادیه جهانی پست (UPU) از دستاوردها و موفقیت های پست بانک ایران در زمینه ارائه خدمات خرده بانکداری در مناطق محروم و روستائی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  بنابر اعلام اداره کل بانکداری بین الملل، ادوارد دایان در اجلاس گروه سرویسهای مالی – پستی اتحادیه جهانی پست (UPU) در سوئیس طی جلسه ای مشترک با رئیس گروه بانکداری بین الملل پست بانک ایران و مسئولین تعاونی تلماتیک (PTC) ضمن تقدیر از دستاوردها و موفقیت های این بانک از مدیران و کارشناسان تعاونی مذکور درخواست نمود تا نسبت به ارائه خدمات مشاوره ای به پست بانک ایران و اتصال آن به سیستم مالی بین المللی (IFS) اقدام نمایند.


بنابه این گزارش: داود کریمی رئیس اداره کل بانکداری بین الملل پست بانک ایران در ابتدای این جلسه ضمن تبین جایگاه سازمانی و تشریح خدمات متنوع این بانک، به نقش آن در سیستم بانکی ایران بویژه در زمینه خدمات رسانی به مناطق روستائی و محروم و همچنین قابلیتهای سخت افزاری و نرم افزاری سامانه های مالی – بانکی یکپارچه فراز و سیمیا پرداخت و خواستار عضویت پست بانک ایران در سیستم مالی بین المللی (IFS) اتحادیه جهانی پست (UPU) شد.


بنابر این گزارش: در این اجلاس نماینده پست بانک ایران پس از انجام رایزنی و مذاکرات متعدد با نمایندگان تام الاختیار کشورهای عضو (IFS)، تفاهم نامه های همکاری با تعدادی از این کشورها را امضاء کرد.


گفتنی است: داود کریمی در دیداری جداگانه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور سوئیس ضمن اشاره به اهداف و ماموریت های پست بانک ایران در این اجلاس، به معرفی توانمندیها و خدمات متنوع ریالی و ارزی آن پرداخت و در ادامه محمدی دبیر اول و مسئول اقتصادی سفارت ایران در سوئیس نیز امور مربوط به نقل و انتقال وجوه بویژه امور بانکی مرتبط با دانشجویان ایرانی در سوئیس را مورد بحث و بررسی قرار داد و خواستار فعالیت بیشتر پست بانک ایران در این زمینه شد.


شایان ذکر است: اجلاس گروه سرویس های مالی – پستی اتحادیه جهانی پست (UPU) از نوزدهم تا بیست و سوم اردیبهشت ماه در شهر برن سوئیس برگزار شد که سیدعلیرضا جعفر زاده معاون ارزی پست بانک شعبه مرکزی مشهد نیز رئیس اداره کل بانکداری بین الملل را همراهی می کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  ⁄    =  33