راه اندازی وب سایت بانک گردشگری

بانک گردشگری در راستای ارتقای کیفی خدمات و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک به هموطنان محترم و مشتریان عزیز ، وب سایت خود را همزمان با عید سعید فطر راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علیرضا افشاری مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک با اعلام این خبر اظهار داشت : بانک گردشگری با توجه به گسترش روزافزون فعالیت ها و خدمات بانکی و لزوم استفاده از فناوری های جدید در بانکداری، شرایط و امکانات لازم برای ارایه خدمات الکترونیک هرچه به مشتریان و علاقه مندان را فراهم نموده و با ایجاد وب سایت جدید و جایگزینی آن با نسخه آزمایشی ، شرایط بهره مندی عموم از خدمات و اطلاع رسانی را فراهم نمود .


وی گفت : در این سایت بالاترین توانمندی های امنیتی و فنی لحاظ شده و از بخش های جالب توجه و مناسبی برای استفاده مشتریان محترم برخوردار است .


به گفته افشاری این سایت دارای بخش های متنوعی شامل : شعبه مجازی، همراه بانک، پیامک بانک ، تلفن بانک، اخبار بانک، معرفی خدمات ریالی و ارزی ، معرفی خدمات بانکداری الکترونیک، معرفی مدیران، آدرس شعب و تلفن تماس بخش های مختلف بانک و محاسبه سود سپرده ها ، تالار گفتگو ، پرسش و پاسخ و گزیده جراید و … می باشد که علاوه بر سهولت در دسترسی، جذابیت طراحی و سرعت خدمت دهی بالا، دارای بخش های جدیدی نیز می باشد.


وی در خصوص خدمات اینترنت بانک گفت : خدمات سپرده شامل ارایه موجودی انواع سپرده ها ، صورتحساب انواع سپرده ها ،انتقال وجه حساب به حساب، انتقال وجه ساتنا،خدمات کارت از جمله مسدود نمودن کارت،درخواست کارت المثنی، درخواست صدور کارت نقدی، اتصال سپرده به کارت و خدمات تسهیلات شامل فهرست تسهیلات و خدمات پرداخت قسط ،خدمات چک، مسدود کردن چک ، درخواست صدور دسته چک و گزارش وضعیت چک در این مجموعه خدمات ارایه می شود .


گفتنی است وب سایت بانک گردشگری به نشانی : www.tourismbank.ir در دسترس عموم می باشد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ⁄  1  =