مشتریان همراه بانک به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید

مدیر گروه همراه بانک شرکت خدمات انفورماتیک:

مدیر گروه تلفن بانک و همراه بانک شرکت خدمات انفورماتیک گفت: تعداد کل افرادی که در حال حاضر از خدمات همراه بانک (موبایل بانکینگ) استفاده می‌کنند و از طریق پیامک امور بانکی خود را انجام می‌دهند به 2 میلیون و 300 هزار نفر می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایرنا 'مهران افسری '  با اشاره به اینکه این آمار مربوط به بانک های طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک است ، افزود: شرکت خدمات انفورماتیک متولی پیاده‌سازی واجرای سیستم های الکترونیکی در بانک های ملی ، صادرات ، صنعت و معدن ، توسعه صادرات ، کشاورزی ، دی و تات است .

افسری با اشاره به سهولت استفاده از خدمات همراه بانک و انجام امور بانکی از طریق پیامک( اس ام اس )، گفت: در حال حاضر خدمات الکترونیکی در این بانک ها از طریق سیستم های همراه بانک ، تلفن بانک و اینترنت بانک ارایه می‌شود و مشتریان این بانکها بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانند برخی از امور بانکی خود را از طریق تلفن ، ارسال پیامک و یا با استفاده از اینترنت انجام دهند.

مدیر گروه همراه بانک شرکت خدمات انفورماتیک درباره خدمات همراه بانک گفت: خدمات همراه بانک شامل اعلام مانده حساب ، اعلام سه گردش آخر حساب ، استعلام وضعیت چک و انتقال وجه بین حساب های یک مشتری ، پرداخت قبوض و خرید شارژ سیم کارت است .

افسری افزود: خدمات جدیدی که طی یکسال اخیر راه اندازی شده ، شامل انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی ، پرداخت اقساط تسهیلات درون بانکی و بین بانکی ، اعلام نرخ ارز ، اعلام کد شبا ، پرداخت قبوض و شارژ کردن سیم کارت با استفاده از موجودی حساب است .

به گفته ی این مقام ، برای استفاده از این سرویس ها کافی است که متقاضیان نرم افزار مخصوص همراه بانک را از سایت بانک های صادرات یا ملی دانلود کرده و در گوشی موبایل خود نصب کنند.

وی با اشاره به اینکه دریافت این نرم افزار از طریق بلوتوث نیز میسر است، در ادامه گفت: در حال حاضر هر ماه چهار میلیون تراکنش از طریق سرویس همراه بانک صورت می‌گیرد.

مدیر گروه همراه بانک شرکت خدمات انفورماتیک ،استفاده از خدمات بانکداری کاهش ترافیک ، کاهش آلودگی هوا ، صرفه جویی در وقت مشتریان ، توجه به امور تخصصی در بانکها را از مزایای توسعه بانکداری الکترونیکی عنوان کرد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =