بانک دی، پیشگام در پروژه شهروند الکترونیک

قائم مقام و عضو هیات مدیره بانک دی، در مراسم رونمایی از شناسنامه شهروند الکترونیک که چهارشنبه گذشته در تالار شهیدان نژاد فلاح شهر کرج برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس، یادآور شد بانک دی تنها بانک خصوصی کشور است که بیش از 700هزار نفر سهامدار دارد که 118 هزار نفر از این تعداد فرزندان معزز شهدا و خانواده‌های ایثارگران هستند و این بزرگ‌ترین سرمایه‌ی بانک دی است.

داریوش بذری،، در ادامه، حضور بانک در سایر بازارهای مالی از طریق تشکیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری را یکی از اهداف مهم بانک دی دانست و افزود با توجه به رشد سریع علم و فن‌آوری‌های روز در دنیا، بانک دی متعهد به بهره‌مندی از تجربیات و فن آوری‌های روز دنیا است و هم‌سو با این رشد در آموزش شهروندان و آگاهی آنان از نحوه‌ی استفاده از فن‌آوری‌های جدید مشارکت می‌کند. بذری تأکید کرد با توجه به اهمیت این موضوع بانک دی همکاری خود را با پروژه‌ی شهروند الکترونیک به عنوان حرکتی ملی آغاز کرده است.

بذری در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه به این که طرح شهروند الکترونیک طرحی ملی و ارزش‌محور است، بانک دی قادر باشد نقش مؤثری در پیشبرد اهداف این طرح داشته باشد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  11  =  14