پر بازده ترین صندوق های سرمایه گذاری معرفی شدند

سه صندوق سرمایه گذاری کارگزاری بانک صادرات، نوین و آرین به ترتیب با 75، 61 و 53 درصد بیشترین بازدهی را در طول یک سال اخیر به دست آوردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ، ایمان مقدسیان افزود: میانگین بازدهی صندوق های سرمایه گذاری در طول یک سال گذشته 35 درصد بوده است.

کارشناس سابق مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: سه صندوق سرمایه گذاری کارگزاری بانک ملی با 377 درصد، پیشتاز با 329 درصد و آگاه با 328 درصد بیشترین بازدهی را در طول مدت فعالیت خود کسب کرده اند.

مقدسیان ارزش صندوق‌های سرمایه‌گذاری در نیمه آبان ماه امسال را بیش از 22 هزار و 300 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: حدود شش هزار و 210 میلیارد ریال از این مقدار متعلق به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام است.

وی ادامه داد: صندوق های سرمایه‌گذاری سپهر اول کارگزاری بانک صادرات، یکم ایرانیان و تجربه ایرانیان نیز بیشترین ارزش صندوق ها را در اختیار دارد.
این تحلیلگر بازار سرمایه با بیان اینکه تعداد سرمایه گذاران حقیقی صندوق های سرمایه گذاری به بیش از 75 هزار نفر رسیده است، افزود : صندوق های آتیه ملت، سپهر اول و پیشرو ، بیشترین تعداد سرمایه‌گذاران را درصندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام در اختیار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  ⁄    =  11