۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به کمیته امدادی ها

بانک صادرات اختصاص داد:

درراستای اشتغالزایی و کارآفرینی درسطح کشور و به میمنت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مراسمی با حضور مهندس پیشرو مدیر عامل بانک صادرات و انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار و تفاهمنامه همکاری منعقد شد. پیشرو در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه گفت: بانک صادرات 751 میلیارد ریال سود قطعی سپرده‌گذاران سال 89 را به زودی پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در تفاهمنامه‌ای که امروز بین بانک صادرات و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) امضا شد، مقرر گشت به متقاضیانی که از کمیته امداد معرفی‌نامه داشته باشند، در بانک صادرات وام قرض‌الحسنه خود اشتغالی 100 میلیون ریالی و وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی با کارمزد 4 درصد پرداخت شود.

 محمدرضا پیشرو مدیرعامل این بانک پس از امضای تفاهمنامه گفت: بانک صادرات در راستای اجرای سیاست‌های اشتغالزایی و کارآفرینی دولت محترم و درچارچوب قوانین ابلاغی بانک مرکزی، مبلغ 3 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی و توسعه مشاغل خانگی با کارمزد 4 درصد به متقاضیانی که از کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) معرفی نامه داشته باشند، پرداخت خواهد کرد.
وی ادامه داد: سقف وام خود اشتغالی به متقاضیان 100 میلیون ریال و نیز سقف وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به متقاضیان 50 میلیون ریال خواهد بود.
مدیرعامل بانک صادرات ایران یادآور شد: کلیه متقاضیان می‌بایست جهت بهره‌مندی از این تسهیلات معرفی نامه مربوطه را از کمیته امداد امام خمینی(ره) دریافت و کلیه شعب بانک صادرات در سراسر کشور این تسهیلات را پرداخت خواهند نمود. وی در پایان سخنانش خاطرنشان ساخت: بانک صادرات با اجرای اینگونه طرح‌ها امیدواراست بعنوان بازوی توانمند اقتصادی کشور بتواند گام‌های موثری را در راستای اشتغالزایی جوانان و ریشه کنی بیکاری در سطح کشور برداریم.

 انواری سرپرست محترم کمیته امداد امام خمینی (ره)نیز در این مراسم با قدردانی از مساعدتهای بانک صادرات ایران در راستای رفع نیازمندیهای افراد جامعه ،یادآور شد : بانک صادرات همواره در کارهای خیر و عام المنفعه پیشقدم بوده است.وی خاطرنشان ساخت:در سال جهاد اقتصادی و طبق منویات مقام معظم رهبری همه دستگاههای کشور می بایست در زمینه توسعه اقتصادی کشور تلاش نمایند که بی شک اشتغالزایی برای جوانان یکی از مهمترین ارکان توسعه اقتصادی کشور بحساب می آید. وی ادامه داد: مسئولان نظام با همدلی و پیشگامی در این عرصه گام برمی دارند و امضای این تفاهمنامه که پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی و کارآفرینی می باشد در همین راستا می باشد که امیدواریم منشاء خیرات و برکات برای کشور و آحاد هموطنان باشد.

این تفاهم نامه توسط پیشرو مدیر عامل بانک صادرات و انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا شد.

پیشرو همچنین گفت: بانک صادرات در نظر دارد با توسعه خدمات غیرحضوری مشتریان خود را از مراجعه به شعب معاف کند که این اقدام تأثیر بسزایی در صرفه جویی در وقت و هزینه‌های مشتریان خواهد داشت و بانک رضایت آنان را بیش از پیش جلب خواهد کرد.

انواری، سرپرست محترم کمیته امداد امام خمینی (ره)نیز خاطرنشان ساخت: در سال جهاد اقتصادی و بنا بر منویات مقام معظم رهبری، همه دستگاه‌های کشور باید در زمینه توسعه اقتصادی کشور تلاش کنند که بی شک اشتغالزایی برای جوانان یکی از مهمترین ارکان توسعه اقتصادی کشور به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: مسئولان نظام با همدلی و پیشگامی در این عرصه گام برمی‌دارند و امضای این تفاهمنامه که پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی و کارآفرینی است، در همین راستاست که امیدواریم سرچشمه خیرات و برکات برای کشور و آحاد هموطنان باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

19  +    =  29