پیش بینی احتمال افزایش بهای طلا در این هفته

بهای طلا از ابتدای سال جاری تا روز جمعه با افزایش همراه شده است و این میزان در روز جمعه هم با 0.7 درصد افزایش به 1751 دلار در هر اونس رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بهای طلا از ابتدای سال جاری تا روز جمعه با افزایش همراه شده است و این میزان در روز جمعه هم با 0.7 درصد افزایش به 1751 دلار در هر اونس رسید.

بر اساس گزارش طلا cnbusinessnews با توجه به نظرهای دو منبع kitco و barclays در این هفته احتمال افزایش بهای طلا وجود دارد. Barclays در اظهاراتی عنوان داشته است که بانک مرکزی آمریکا در صدد است که به خریداری طلا بپردازد.به گفته این منبع گرایش بانک های مرکزی در سرتا سر دنیا به سمت خریدن این فلز با ارزش سبب خواهند شد تا میزان بهای آن با بالا رفتن میزان تقاضا، با افزایش همراه شود.

سایت کیتکو هم در اعلام نظری عنوان کرده است که اکثر کارشناس های این سایت نطر به افزایش بهای طلا در این هفته داده اند.

این دو منبع دلیل افزایش طلا را در این می دانند که بانک های مرکزی در دنیا با اتخاذ سیاستهایی سعی در افزایش میزان نقدینگی در بازارهای جهانی دارند.این یعنی افزایش پول نقد و در بیان دیگر به معنای افزایش میزان تورم در جامعه می باشد.افزایش تورم باعث افزایش بهای همه کالاهای اقتصادی می شود.در این میان نقش طلا پر رنگتر می باشد و طلا با افزایش بیشتری همراه خواهد شد.اما تنها راه کاهش بهای طلا از بین رفتن بحران های اقتصادی و روی آوردن سرمایه داران به سمت بازارهای بورس می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  76  =  79