تبدیل وضعیت تمام نیروهای شرکتی تا پایان سال ۹۰ قطعی است

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور با توجه به ضرب الاجل دولت به دستگاه‌های اجرایی، روند تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را خوب ارزیابی کرد و اطمینان داد که تا پایان سال نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت می‌شوند.

به گزارش ایسنا لطف‌الله فروزنده تصریح کرد: بر اساس مصوبه دولت از سال آینده هیچ گونه پرداختی به شرکت‌های واسطه‌ای و پیمانکاری صورت نخواهد گرفت و قطعا تا پایان سال این شرکت‌ها حذف می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: وزارتخانه‌های نفت و نیرو که عمده ترین نیروهای شرکتی را دارا هستند در بخش‌هایی تعاونی ها را تشکیل دادند و در دیگر قسمت‌ها هم در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در ادامه افزود: وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری به لحاظ اینکه می بایستی بر اساس قانون برنامه، مصوبه هیات امنا را نیز اخذ کنند در حال انجام مقدمات آن هستند.

فروزنده تعداد نیروهای شرکتی مشمول این طرح را 50 تا 60 هزار نفر عنوان کرد و به پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت: در حقیقت نیروهای شرکتی با دولت کار می‌کردند اما شرکت‌هایی واسط این نیروها با دولت بودند اما حال دولت تصمیم گرفته تا این واسطه را حذف کرده و مستقیم قرار داد ببندد و این با قوت پیگیری می‌شود.

از آنجا که شرکت های طرف قرار داد بخش قابل توجهی(گاه تا 50 درصد) از حقوق و دستمزد کارکنان را به عنوان حق العمل، کمیسیون و دیگر موارد برداشت می کنند این امر موجبات بروز نارضایتی کارکنان را فراهم آورده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. كارمند شركتي بانك كشاورزي می گوید

    سلام و باعرض خسته نباشيد
    لطفا به جاي صحبت همين پولي رو كه داريد به شركتها ميديدلطفا حق اين كارمند رو نخوريد و عدالت رو كه شعار ميديم اجرا كنيم .باتشكر

  2. کارمند شرکتی اداره برق تهران می گوید

    سلام چرا وعده میدهید موج تبدبیل وضعیت از وزارت نیرو آغاز شده اما وقتی به شرکت توزیع صحبت برای تبدیل عضویت می کنیم می گویند هیچ گونه دستوری به این ارگان ارسال نشده است .آیا شرکت توزیع از مدرک دانشگاه دولتی در مقطع فوق لیسانس برق بالاتر میخواهد چرا باید حقوق ما اینقدر کم باشه حتی به اندازه یک نفر که مدرک تحصیلی سیکل هم نداره حقوقمون کمتره در صورتی که دارای مدرک ارشد برق از دانشگاه دولتی می باشم

ارسال یک پاسخ

89  −    =  84