بهره مندی از راهبردهای نوین سرلوحه حرکت بانک رفاه در سال جدید

سید ضیاء ایمانی در پیام نوروزی:

مدیر عامل بانک رفاه در پیام نوروزی خود گفت:بانک رفاه در سال جدید تلاش خواهد نمود برای نائل شدن به چشم انداز پیش رو و با سرلوحه قرار دادن منشور اخلاقی و اعتقادی خود و بهره مندی از راهبردهای نوین و سرمایه انسانی جوان و غیرتمند خود، در جهت کسب افتخارات و اعتلای آرمان های بانک، موفق تر از پیش نقش فعال خود را ایفا نماید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک رفاه در پیام نوروزی در پیام نورزی خود آورده است:فرا  رسیدن سال نو و رستاخیز طبیعت که جلوه ای از جمال ربوبی و نویدبخش حیات مجدد است را به شما سروران گرامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی تردید اراده خداوند متعادل در تغییر فصول و نوزایی طبیعت، بیانگر موهبتی است که از سوی حق تعالی بر ما بندگان ارزانی می شود تا دریابیم که به موازات فرصت های از دست رفته ، فرصت های تازه ای فراروی ماست تا در پرتو آن، ضمن بازنگری در اعمال خود، نسبت به انجام هرچه بهتر وظایف انسانی خویش اهتمام ورزیم.

سال 1390 به لطف پروردگار متعال و همراهی و تلاش مجدانه همکاران سخت کوشم با وجود همه فراز و نشیب ها، با موفقیت سپری شد، به طوری که حلاوت توفیقات و ورود بانک به عرصه خصوصی از پایان سالی خوش و آغاز سالی نوید بخش و پربرکت حکایت دارد.

بانک رفاه در سال جدید تلاش خواهد نمود در سایه عنایات حق تعالی، برای تحقق تعهدات و نائل شدن به چشم انداز پیش رو و نیز ارائه خدمات برتر به مخاطبان، بیش از گذشته عزم خود را جزم نموده و مصمم است با سرلوحه قرار دادن منشور اخلاقی و اعتقادی خود و (تکریم مشتری) و بهره مندی از راهبردهای نوین و سرمایه انسانی جوان و غیرتمند خود، در جهت کسب افتخارات و اعتلای آرمان های بانک، موفق تر از پیش نقش فعال خود را ایفا نماید.
باردیگر صمیمانه ترین تبریکات نوروزی خود را تقدیم شما بزرگواران نموده و ضمن ارزوی بهروزی و موفقیت برای یکایک شما عزیزان، امیدوارم در سایه رحمت خداوند متعال و حضرت ولیعصر(عج) سالی سرشار از موفقیت و بهروزی پیش رو داشته باشید.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

59  ⁄    =  59