کاربران همراه بانک صادرات از مرز ۷۲۵ هزار نفر گذشت

تا پایان سال 90

تعداد کاربران همراه بانک صادرات با 100 درصد رشد نسبت به اسفند ماه 89 در پایان 1390 از مرز 725 هزار مشتری گذشت. آمارهای سال گذشته نشان می‌دهد که تعداد کاربران این سامانه 365 هزار نفر بود که با ارتقای نرم افزاری سیستم تعداد کاربران افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک صادرات برای ارایه خدمات مطلوب و کاهش حضور مشتریان، ارایه خدمات بانکی از طریق همراه بانک را از سال 1387 آغاز کرد و تا پایان اسفند ماه سال گذشته بیش از 725 هزار نفر از مشتریان با پیوستن به این سامانه، هر ماه به طور متوسط 5 میلیون و 500 هزار تراکنش را از طریق آن انجام دارند.

بر اساس این گزارش، آمارهای سال گذشته نشان می‌دهد که تعداد کاربران این سامانه 365 هزار کاربر بود با ارتقای  نرم افزاری سیستم تعداد کاربران تا پایان اسفند ماه سال 90، از مرز 725 کاربر گذر کرد.

گزارش‌های دریافتی از عملکرد بانک در بخش فن‌آوری اطلاعات نشان می‌‌دهد که به به دلیل استقبال زیاد مشتریان از سیستم همراه بانک صادرات، این بانک در نظر داشت تا خدمات ارایه شده از طریق همراه بانک را گسترش دهد.

بدین منظور از زمان انتشار نخستین نسخه همراه بانک تاکنون چندین نسخه که درهریک قابلیت‌های جدیدی ارایه شده بود را منتشر کرد.

این گزارش می افزاید، هم اکنون آخرین نسخه نرم افزار، نسخه 2.2 بوده و دارای امکاناتی از قبیل اطلاع از مانده حساب و کارت شتابی، صورت حساب (سه گردش آخر)، انتقال وجه بین حساب های یک مشتری، انتقال وجه به حساب سپهری دیگران با سقف محدود روزانه، انتقال وجه بین بانکی از طریق سامانه پایا با سقف محدود روزانه، پرداخت اقساط تسهیلات از طریق سامانه پایا با سقف محدود روزانه، استعلام چک، تعیین مبلغ چک، پرداخت قبض از طریق حساب و کارت ، خرید شارژ سیم کارت اعتباری از طریق حساب و کارت، دریافت اطلاعات سه شارژ آخر خریداری شده، اعلام نرخ ارز، اعلام مفقودی کارت، اعلام شناسه حساب بانکی ایران (شبا)، دریافت  و تغییر رمز حساب، اعلام تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و روزانه درساعت‌های 8 صبح و 4 بعداز ظهر و قابلیت تغییر تنظیمات برنامه است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  +    =  77