بانک صنعت و معدن جایزه معتبر موسسه ادفیاپ کسب کرد

در توسعه اقتصادی

بانک صنعت ومعدن موفق شد جایزه سال 2012 بخش توسعه اقتصادی موسسه ادفیاپ را به خود اختصاص دهد. ادفیاپ هسته مرکزی تمامی بانک های توسعه ای و موسسات مالی است که در تامین مالی توسعه ای در منطقه آسیا و اقیانوسیه فعالیت می کنند و ماموریت اصلی آن نیز ارتقا توسعه پایدار از طریق اعضای خود است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این جایزه در سی امین نشست مجمع عمومی ادفیاپ که روز پنجم اردیبهشت سال جاری با حضور مدیرعامل این بانک برگزار شد به بانک صنعت و معدن اعطا شد.

براساس این گزارش،کسب رتبه یاد شده به دلیل تامین مالی طرح های صنعتی استانی و از میان 131 عضو این موسسه که شامل 45 کشور است، به این بانک اختصاص یافته است .

ادفیاپ هسته مرکزی تمامی بانک های توسعه ای و موسسات مالی است که در تامین مالی توسعه ای در منطقه آسیا و اقیانوسیه فعالیت می کنند و ماموریت اصلی آن نیز ارتقا توسعه پایدار از طریق اعضای خود است.

این موسسه در سال 1976 وبز سوی 31 عضو از مؤسسات مالی توسعه ای « DFI» ، هنگام برگزاری نشست سالیانه بانک توسعه آسیا در مانیل فیلیپین تاسیس شده است .

این گزارش یادآور می شود، بانک صنعت ومعدن دریافت جوایز سال های 2007 و 2008 میلادی این موسسه را در بخش های توسعه زیرساخت ها و همچنین « نشان تقدیر توسعه منابع انسانی » ، در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  1  =