افزایش بهای اونس جهانی طلا

کاهش نرخ بیکاری در آمریکا افزایش بهای اونس طلا را به دنبال داشت با اعلام کاهش نرخ بیکاری در آمریکا بهای اونس جهانی طلا با افزایش سطح تقاضا از سوی سرمایه داران با 0.07 درصد افزایش رو به رو شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از طلا به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، علی رغم رشد کم فرصت های شغلی ایجاد شده از سوی کار فرمایان آمریکایی در ماه آوریل که به میزان 115000 شغل بوده است، نرخ بیکاری در این کشور کاهش پیدا کرد و از 8.2 درصد به 8.1 درصد رسید.
همین امر کافی بود تا فلزات با ارزش که یکی از مهم ترین آنها طلا می باشد با افزایش 0.07 درصدی رو به رو شود و با اعلام ساعت 5:39 دقیقه به وقت تهران به 1635 دلار در هر اونس برسد.

نرخ بیکاری آمریکا در حالی با کاهش رو به رو شده است که میزان فرصت های شغلی ایجاد شده در ماه آوریل کمتر از ماه مارس بوده است.

این نرخ حتی از پیش بینی کارشناسان سایت بلومبرگ هم پائین تر بوده است. اما از شواهد امر چنین بر می آید که با همین سطح از فرصت های شغلی ایجاد شده در ماه گذشته، نرخ بیکاری در آمریکا به پائین ترین حد خود در سه سال گذشته رسیده است.

لازم به ذکر است که نرخ بیکاری یکی از فاکتورهای مهمی است که تا کنون از سوی بانک مرکزی آمریکا در جهت ارائه محرکه های اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  −  19  =