مراسم بزرگداشت مقام زن در شرکت خدمات انفورماتیک

مراسم بزرگداشت مقام زن و روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور خانم پنبه ئیان عضو هیات مدیره و خانم های همکار شرکت خدمات انفورماتیک روز 23 اردیبهشت ماه برگزار شد.

 به گزارش مدیریت روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک در این مراسم که استقبال بانوان همکاران را نیز در پی داشت ابتدا پیام مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک به مناسبت روز زن قرائت شد؛ وی در پیام خود شایسته سالاری را امری گریز ناپذیر دانست و عنوان نمود خانم ها هر بار که توانایی خود را باور داشته اند توانسته اند نقش اثر گذار خود را نیز در حوزه های مختلف برجای گذارند. در ادامه برنامه گروه تواشیح "اهل بیت خواهران " اولین گروه همسرایی و تواشیح قران کریم با قرائت ادعیه و مدایحی در رسای بانوی مکرم اسلام حال و هوایی روحانی به این محفل بخشیدند. خانم دکتر بهرامی دارای دکترای روانشناسی سلامت نیز سخنران این مراسم بود که در خصوص جایگاه زن در اجتماع و خانواده به ایراد سخن پرداخت.

وی که سالهاست به عنوان کارشناس مسائل خانوادگی با برنامه های مختلف صدا و سیما همکاری دارد این نکته را متذکر شد: به جای آنکه منتظر باشیم تا برایمان جایگاهی تعریف کنند و یا بزرگداشتی برگزار کنند خود چنین روزهایی را بهانه‌ای برای شناخت بیشتر و ارج نهادن به خواسته‌هایمان در نظر بگیریم و با ارتقاء هوش هیجانی خود رفتارهایی را پیش بگیریم که جایگاه مناسبی را برای ما در خانواده و اجتماع رقم بزند.

تقدیر از بانوان نمونه شرکت خدمات انفورماتیک نیز بخش پایانی این مراسم بود که خانم ها مریم محمدیان رسنانی از گروه بازرگانی خارجی یک، سمیه صیدی از گروه رفع مغایرت و ساجده هراتی نیک از گروه کارت ایران لوح تقدیر و هدایایای خود را از خانم مهندس پنبه ئیان عضو هیات مدیره شرکت خدمات انفورماتیک دریافت نمودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  2  =