کمک دفاتر روستایی پست بانک به رشد اقتصادی روستاها

با ارایه خدمات نوین بانکی میسر شد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:پست بانک با ایجاد باجه های بانکی در روستاها و ارایه خدمات نوین بانکی و جلوگیری از سفرهای غیر ضروری روستاییان به شهرها و کاهش هزینه های آنان، کمک زیادی به محرومیت زدایی و رشد اقتصادی این مناطق می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علی اصغر عنابستانی با تاکید بر انتقال تمامی حساب های دهیاری ها به شعب و دفاترخدمات بانکی روستایی پست بانک و واریز هرچه سریعتر وجوه دهیاری ها به حساب های آنان در این بانک، توصیه هایی نیز به دستگاه های دولتی درمورد انتقال حساب های خود به دفاتر روستایی برای تقویت منابع و ایجاد ترافیک خدمات ارایه کرد و در پایان قول مساعد اختصاص بودجه لازم برای تجهیز دفاتر مذکور از محل اعتبارات استانی را صادر کرد.

سرپرست شعب پست بانک استان چهار محال و بختیاری با ارایه خلاصه عملکرد سال گذشته گفت: همه تلاش های صورت گرفته در مجموعه پست بانک استان همسو با اهداف عالیه دولت برای ایجاد اشتغال و افزایش سرمایه گذاری در روستاها برای محرومیت زدایی و عدالت محوری بوده و این فعالیت ها همواره ادامه می یابد.

بهنام یزدانی افزود: هم اکنون پست بانک استان با 5 شعبه مستقل و 237 دفترخدمات بانکی شهری و روستایی خدمات متنوع بانکی را به صورت لحظه ای (on line ) به هموطنان روستایی و شهری در سطح استان ارایه می کند.

مدیرشعب استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پست بانک استان توانسته است در زمینه پرداخت یارانه های نقدی به روستائیان بالاترین میزان مبلغ را در بین بانک های استان به خود اختصاص دهد که بواسطه همین کار ضمن جلوگیری از ترددهای غیرضروری روستائیان به شهرها، رضایت آنان را نیز جلب کرده است.

بهنام یزدانی خواستار حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی استان با انتقال حساب ها و گردش مالی خود در راستای تقویت دفاتر روستایی شد و بر لزوم انعقاد تفاهم نامه بین پست بانک استان و استانداری در زمینه انتقال تمامی حساب های دهیاری ها و واریز وجوه اختصاص یافته از محل اعتبارات استانی و عوارض مالیات بر ارزش افزوده نزد دفاتر خدمات بانکی روستایی تاکید کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2