چشم انداز طلای ۱۹۰۰ دلاری در نیمه دوم ۲۰۱۲

یکی از مهم ترین بانک های آلمان طی اعلام نظری عنوان کرده است که اونس جهانی طلا در نیمه ی دوم سال 2012 با افزایش سطح تقاضا از سوی سرمایه داران رو به رو خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به نقل از طلا خبرگزاری سی ان بی سی، بانک آلمانی کامرز در آخرین اعلام نظر خود در مورد بهای اونس جهانی طلا در سال 2012 چنین عنوان کرده است که بهای این فلز ارزشمند می تواند تا 1900 دلار در هر اونس با افزایش رو به رو شود. همچنین این بانک بر این عقیده است که بهای اونس جهانی طلا به بهای سال گذشته ی خود خواهد رسید.

اونس جهانی طلا در هفته ی جاری به گونه ای عمل کرده است که با 6.5 دلار افزایش حتی به بهای 1620 دلار در هر اونس نیز رسیده است.

کارشناسان بانک کامرز بر این عقیده می باشند که در سال جاری تا به این لحظه کشور چین از کشور هند در جهت افزایش سطح تقاضا برای اونس جهانی طلا گوی سبقت را ربوده است. هر سال در این زمان کشور هند بالاترین میزان تقاضا را برای اونس جهانی طلا در اختیار داشته است.

اما چین توانسته است خود را به عنوان اولین کشور خواهان اونس جهانی طلا در سال جاری معرفی کند. لازم به ذکر است که از دید این کارشناسان دولت هند سرانجام با شرایط بحرانی خود مقابله خواهد کرد و به روزهای اوج خود باز خواهد گشت. بنابراین در چند ماه آینده شاهد افزایش چشمگیر بهای اونس جهانی طلا خواهیم بود.

عید جدیدی به نام مانسون در کشور هندوستان در آینده ای نزدیک در راه می باشد که در آن حتی افراد روستایی و کم در آمد نیز به خریدن این فلز ارزشمند خواهند پرداخت. بنابر این افزایش میزان تقاضا برای اونس جهانی طلا در چند ماه آینده دور از انتظار نخواهد بود.

این بانک همچنین پیش بینی کرده است که بهای هر اونس نقره تا پایان سال جاری به 35 دلار در هر اونس خواهد رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  2