برندگان ۷۱۸ هزار جایزه نقدی بانک تجارت مشخص شدند

هم زمان با اعیاد شعبانیه و با برگزاری آیین قرعه کشی سی و دومین دوره حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت ، برندگان بیش از 718 هزار جایزه نقدی این بانک مشخص شدند .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این مراسم با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور ، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی و نیز مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران بانک تجارت در محل مدیریت امور فناوری اطلاعات این بانک برگزار شد .

عضو هیات مدیره بانک تجارت با ارایه گزارشی از روند سپرده گذاری و انتخاب جوایز این دوره از قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت گفت : هم چون سنوات گذشته رویکرد بانک تجارت در این دوره از قرعه کشی حساب های پس انداز ، ترویج روح سنت الهی قرض الحسنه در میان مردم و ÷رهیز از مادی گرایی بوده است که نوع و تعداد جوایز انتخاب شده و شیوه های تبلیغاتی بانک به خوبی این رویکرد را اثبات می کند.

دولتی با اشاره به این که دوره سپرده گذاری برای این دوره از قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت از پایان خردادماه تا پایان اسفندماه سال 1390 بوده است افزود : بیش از پنج میلون و هشتصد هزار نفر از هموطنان حایز شرکت در این دوره قرعه کشی بوده اند و مبلغ کل جوایز اعطایی به 380 میلیارد ریال بالغ می شود.

بر اساس این گزارش، مراسم قرعه کشی سی و دومین دوره حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت به صورت سراسری برای کل حساب های واجد شرایط در کل کشور برگزار شد و با استخراج اعداد پایه با گوی و گردونه ، برندگان 1032 فقره کمک هزینه خرید خودرو هریک به ارزش 250 میلیون ریال ، 1032 کارت هدیه خرید لوازم خانگی هریک به ارزش 10 میلیون ریال ، 1032 کارت خرید صنایع دستی هر یک به ارزش پنج میلیون ریال و بیش از 715 هزار جایزه نقدی هریک به ارزش یک صد و پنجاه هزار ریال به صورت رایانه ای مشخص شدند که نتایج به تایید نمایندگان هیات نظارت بر قرعه کشی رسید.

اسامی برندگان جوایز این قرعه کشی در روزهای آینده از طریق پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir و از طریق شعب بانک در سراسر کشور اعلام خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  7  =