انجام خدمات بانکی با سامانه USSD بانک پاسارگاد

مشاورمدیرعامل بانک پاسارگاد گفت: مشتریان بانک‌ پاسارگاد قادر هستند با استفاده از سامانه پرداخت همراه مبتنی بر USSD بانک پاسارگاد، به انواع خدمات بانکی، دسترسی آسان پیدا کرده و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک خسرو رفیعی ضمن بیان این مطلب گفت:  سامانه پرداخت همراه مبتنی بر USSD بانک پاسارگاد با بهره گیری از تکنولوژی USSD  و با همکاری شرکت ایرانسل راه اندازی شده و برای مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل قابل استفاده است .

مدیر روابط‌عمومی ادامه داد: برای استفاده از این سامانه نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزاری بر روی گوشی تلفن همراه با سیم کارت ایرانسل نیست و تنها با گرفتن شماره  #720*  از روی تلفن همراه، بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای می توان وارد منوی این برنامه شد.

وی با اشاره به این موضوع که خدمات این سامانه قابل استفاده برای همه کاربران دارای یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب است خاطرنشان کرد: هم وطنان عزیز می توانند با این سامانه از خدماتی مانند پرداخت قبض، خرید شارژ همراه اول، خرید شارژ ایرانسل، دریافت موجودی کارت های عضو شبکه شتاب و انتقال کارت به کارت( مخصوص مشتریان بانک پاسارگاد ) بهره مند شوند.

گفتنی است هم میهنان گرامی می توانند برای اطلاع از نحوه بهره مندی از این سامانه، به سایت بانک پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82898289 تماس حاصل کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  5