POS روی آی پد راه حلی جدید برای فروشگاه‌های بزرگ

شرکت Revel Systems که یکی از مؤسسات پیشرو در حوزه ارائه راه حل‌های (POS) در آی پد است اعلام کرد: در سیستم POS خرده فروشی خود برای دو مشتری جدیدش یعنی Goodwill و Belkin برخی خدمات را افزوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تارنمای شرکت شاپرک فروشگاه‌های زنجیره‌ای Goodwill دستگاه‌های POS خود را در 22 فروشگاه سراسر ایالت فلوریدا جایگزین و از سوی دیگر، موسسه Belkin (یکی از غول‌های برنامه‌های آی پد) نیز سیستم‌های جدید POS شرکت Revel را در فروشگاه‌های لس‌آنجلس خود نصب کرده است.

مورین لوییس مدیر بخش عملیات‌های خارجی Belkin می‌گوید: هم اکنون سیستم جدید در چهار شعبه نخست فروشگاه‌های خرده فروشی نصب شدند. پیش از این سیستم‌ها از شرکت دیگری خریداری می‌شدند که کاربری و نتایج دلخواه ما را نداشتند. اما امکان شخصی سازی در دستگاه‌های شرکت Revel سبب شده کار ما بدون هیچ مشکلی و به راحتی انجام شود.

مدیران به راحتی می‌توانند میزان نقل و انتقالات مالی فروشگاه را در هر مکانی روی آی پد، لپ تاپ (و به زودی روی تلفن همراه خود) کنترل کنند و البته مشتریان نیز از این خدمت راضی هستند.

به گفته وی فرایند شخص سازی دارای جزییات مرتبط با انبار و میزان ذخایر نیز هست که این امر مزایای بسیاری را برای شرکت فراهم می‌کند و البته هزینه‌های کمتری نیز خواهد داشت.

افزایش ویژگی‌های سیستم POS شرکت Revel شامل افزایش ویژگی‌های شخصی سازی است که اغلب خرده فروشان در ذهن دارند. Revel که در این مسیر تازه کار است برای نخستین مرتبه ویژگی متغیر قیمت گذاری بر اساس وزن کالا، متغیرهای قیمت گذاری را در سیستم جدید POS ارائه کرده است که به خرده فروشان در خریدهای متعدد یا خرید اجناس مختلف با وزن‌های متعدد کمک می‌کند.

منبع: www.heraldonline.coml

 
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  18