سامانه ۱۴۷ ؛‌ پل ارتباطاتی کمک به زلزله زدگان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از پاسخگویی سامانه 147 به مردم برای چگونگی ارائه کمک‌هایشان به مناطق زلزله‌زده استان بوشهر خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ،‌ محمود مظفر در تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در استان بوشهر گفت: 1000 امدادگر مستقر این سازمان در مناطق زلزله‌زده تاکنون،2700 تخته چادر، 3500 تخته موکت و 4500 دستگاه پتو میان زلزله‌زدگان توزیع کرده اند.

وی با بیان اینکه 10 هزار بسته غذایی از صبح امروز تاکنون میان زلزله‌زدگان توزیع شده است، افزود: اقلام غذایی همچون برنج، روغن، ماکارونی، چای، کنسرو و نان نیز میان زلزله‌زدگان توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره بر اینکه با اعزام آشپزخانه‌های سیار این سازمان به مناطق زلزله‌زده، از فردا زلزله‌زدگان غذای گرم نیز دریافت می‌کنند، گفت: در پی وقوع زمین لرزه در بوشهر، شاهد تماس‌های مکرر مردم با جمعیت برای ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی بوده‌ایم که بر همین اساس و برای تسهیل در جواب‌دهی به مردم، خطوط تلفن 147 آماده پاسخگویی به سوالات مردم در مورد چگونگی ارائه کمک‌های خود و دریافت گزارش از آخرین وضع مناطق زلزله‌زده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

58  +    =  66