کسب مدال طلای مسابقات اختراعات جهانی توسط مربی فنی و حرفه‌ای ایران

مدال طلای مسابقات اختراعات جهانی 2013 ژنو در رشته مکانیک خودرو و سیستمهای حفاظتی از سوی مربی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور کسب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا محسن ذوالقدر – مربی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور – با اختراع " سیستم مدیریت الکترونیک قفل ترمز" با نام اختصاری EBLMS در مسابقات اختراعات جهانی 2013 ژنو سوئیس شرکت کرد و به کسب مدال طلا در رشته مکانیک خودرو و سیستم های حفاظتی در این مسابقات نایل شد.

سیستم ترمز EBLMS پیشرفته تر از سیستمهای ترمزی ساخته شده در جهان از جمله ABS ،TCS،EBD و ESP است و معایب سیستمهای رایج را برطرف می کند که قابل نصب و استفاده بر روی انواع هواپیماها و خودروها است.

در نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی اختراعات 2013 ژنو که از 21 تا 25 فروردین ماه سال 1392 با همکاری سوئیس و شهرداری ژنو و حمایت سازمان مالکیت فکری ملل متحد WIPO، فدراسیون جهانی مخترعین IFIA، سازمانهای علمی و تحقیقاتی و مراکز مرتبط با مخترعین و وزارتخانه های علوم، آموزش و تحقیقات بیش از 40 کشور معتبر جهان از جمله فرانسه، آلمان، رومانی، روسیه و اسپانیا برگزار شد، اختراع محسن ذوالقدر نیز راه یافت.

اعطای مدال و جوایز بخش مسابقات مخترعین جهانی 2013 ژنو به مخترعین با بررسی اختراعات آنها از سوی بیش از 70 نفر از داوران بین المللی صورت گرفت و مراسم اعطای مدال نیز با حضور افراد و شخصیتهای برجسته علمی سوئیس از جمله شهردار ژنو و رییس فدراسیون جهانی مخترعین برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این مخترع ایرانی تاکنون 7 اختراع در زمینه‌های مختلف در سطح جهانی به ثبت رسانده که سیستم اتوماتیک هواگیری ترمز چهارگانه، سیستم هوشمند دیسک و لنت ترمز خنک کن، سیستم هوشمند جلوگیری از تصادفات اتوبان، پمپ ترمز هوشمند چهارمداره و تابلو ایست هوشمند منجی پلیس از جمله اختراعات ثبت شده این مخترع است.

ذوالقدر مدال طلای به دست آورده از مسابقات اختراعات جهانی 2013 ژنو سوئیس را به مردم زلزله زده استان آذربایجان شرقی اهدا کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  10