شرایط افتتاح سپرده ۵ ساله در بانک دی

بانک دی به منظور جذب سپرده های سرگردان در بازار پولی کشور شرایط جالب را برای مشتریان در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اخبار بانک با توجه به افزایش روزافزون نرخ سود سپرده های در شبکه بانکی و موسسات مالی و اعتباری و همچنین صندوق های قرض الحسنه، بانک دی شرایط جدیدی را برای جذب سپرده و منابع در نظر گرفته است.

شرایطی که این بانک برای جذب سپرده های در نظر گرفته است به نوعی می توان گفت نرخ های بسته سیاستی نظارتی بانک مرکزی را رعایت و به نحوی آن را دور زده است.

این بانک بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار نرخ 20 درصد را برای سپرده های 5 ساله در نظر گرفته است اما تفاوت آن با سایر بانک در بخشش جریمه در صورت برداشت قبل از موعد است.

بدین گونه که مشتری با مراجعه به شعبه و درخواست افتتاح حساب 5 ساله با نرخ 20 درصد می نماید و بانک نیز در مقابل آن به مشتری این امتیاز را می دهند که هر زمان سپرده گذار درخواست نمود سپرده را بدون جریمه ببند.

البته ماندگاری حداقل یک ماه برای پرداخت سود در این بانک نیز همانند سایر بانک ها صادق است.نرخ سود سپرده 5 ساله در سایر بانک ها 20 درصد است اما درصورتی که سپرده گذار پیش از موعد و قبل از 3 ماه سپرده خود را ببندد نرخ 20 درصد به 6.5 درصد تغییر پیدا می کند.همچنین نرخ سود سپرده های روزشمار در بانک دی 19 درصد تعیین شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  +    =  90