عملکرد بانک های استان البرز زیر ذره بین

مدیران بانکها باید به منظور خروج از وضعیت موجود راهکارهای برون رفت از وضعیت موجود را در حوزه های مختلف تولیدی، کشاورزی، صنعتی و…ارائه دهند و خود را محصور در ضوابطی که تصور عدم انعطاف در آن می رود، نکنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز  بیان کرد: مدیران بانکها باید به منظور خروج از وضعیت موجود راهکارهای برون رفت از وضعیت موجود را در حوزه های مختلف تولیدی، کشاورزی، صنعتی و…ارائه دهند و خود را محصور در ضوابطی که تصور عدم انعطاف در آن می رود، نکنند.  وی تأکید کرد: البته این بدان معنا نیست که اخذ تدبیر و راهکارها نباید در چهارچوب اصول و ضوابط قانونی باشد.
یزدی در ادامه رصد ماهانه عملکرد بانکها را نیز در قالب مصوبه این نشست مطرح کرد و خاطر نشان کرد: از این پس عملکرد بانک های استان بر مبنای شاخص های مدونی به صورت ماهانه رصد و بررسی می شود تا خلاء های موجود احصا، رفع و پیگیری لازم صورت گیرد.
این مسئول ادامه داد: استانداری البرز به عنوان دستگاه حاکمیتی استان در بحث حمایت از بانک ها، واحدهای صنعتی و تولیدی همانند قبل ازهیچ کوششی فرو گذار نخواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄    =  10