اصلاحیه بودجه ۹۲، ۲۰ شهریور به مجلس می‌رود/ احیای سازمان مدیریت تا ۱۰۰ روز دیگر

معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور با بیان اینکه اصلاحیه بودجه 92 تا 20 شهریورماه به مجلس ارائه می‌شود، گفت: احیای سازمان مدیریت از برنامه‌های ما در 100 روز آینده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از فارس محمدباقر نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی به تشریح راهکارهای تحقق اجرای برنامه‌های اقتصادی دولت یازدهم پرداخت.

وی اظهار داشت: نه تنها تیم اقتصادی دولت یازدهم بلکه همه اعضای کابینه و غیر کابینه از وزیر تا استاندار با هم هماهنگ هستند و ما به دنبال یک تعامل مثبت با قوای مقننه و قضائیه هستیم.

معاون رئیس جمهور افزود: با تحلیل و بررسی 5 ماهه اول سال به این نتیجه رسیدیم که درآمد 210 هزار میلیارد تومانی بودجه 92 تحقق پیدا نخواهد کرد بر این اساس اولویت اصلی دولت اصلاح قانون بودجه 92 و جلوگیری از کسری بودجه خواهد بود.

نوبخت ادامه داد: اولویت بودجه با طرح‌های نیمه‌کاره‌ای است که در سال 92 می‌توانند تکمیل شوند.

به گفته وی برای مهار تورم، باید نقدینگی را مهار کرد.

نوبخت تأکید کرد: اصلاحیه قانون بودجه سال 92 را 20 شهریورماه و لایحه بودجه سال 93 را 13 آذرماه تقدیم مجلس می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور وزرایی را انتخاب کرد که بهتر بتواند در راستای برنامه جامع و کلی خود حرکت کنند؛ بنابراین وزرا برنامه‌های جداگانه و مستقل ندارند.

وی با بیان اینکه افراد شایسته‌ای در معاونت راهبردی هستند که می‌توانند موثر واقع شوند، اضافه کرد: احیای سازمان مدیریت  از برنامه های ما در 100 روز ابتدای کار است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

54  −  51  =