آغاز هفته دوازدهم لیگ‌برتر/صعود تراکتور و شکست خانگی فولاد

در آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر تراکتورسازی از سد راه‌آهن گذشت، فجر و ذوب آهن به تساوی رسیدند و فولاد مغلوب نفت تهران شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز دیدارهای هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) تراکتور مقابل راه آهن به برتری رسید و فجر و ذوب آهن به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در ورزشگاه تختی تهران تیم فوتبال را آهن میزبان تراکتورسازی بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان مجید جلالی به پایان رسید. گل های این دیدار را سعید دقیقی(دقیقه 43) و فرشاد احمدزاده (دقیقه 45) برای تراکتور و مجتبی شیری (دقیقه 88) برای راه آهن به ثمر رساندند. با این نتیجه تراکتوری ها 22 امتیازی شدند و موقتا به جایگاه دوم جدول صعود کردند. راه آهن هم با همان 10 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

همچنین در شیراز تیم های فجر و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که در نهایت به تساوی بدون گل دست یافتند و امتیازات را تقسیم کردند. بدین ترتیب فجر 10 امتیازی شد و در رده چهاردهم قرار گرفت. شاگردان لوکا بوناچیچ هم با 13 امتیاز رتبه یازدهم را به خود اختصاص دادند.

در اهواز هم شاگردان یحیی گل‌محمدی با 2 گل برابر فولاد صدرنشین به برتری رسیدند. در این دیدار رسول نویدکیا و کمال‌الدین کامیابی‌نیا گلزنی کردند. این اولین شکست خانگی شاگردان حسین فرکی در لیگ برتر دوازدهم به شمار می رود. با این نتیجه نفت تهران 21 امتیازی شد و بالاتر از پرسپولیس در رده چهارم قرار گرفت. فولاد هم با 25 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄  21  =