درگیری‌ فیزیکی میان‌ نماینده دشتستان و تیم حفاظتی روحانی

پس از زلزله برازجان حسن روحانی رئیس جمهور ایران طی سفری قصد بازدید از مناطق زلزله‌زده را داشت. به همین دلیل از بدو ورود رئیس جمهور به بوشهر تدابیر شدید امنیتی برقرار شد و ماشین رئیس‌جمهور قبل از رسیدن به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تعویض شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،گفتنی است که پس از ورود رئیس جمهور به بیمارستان مردم که علاقه‌مند بودند با ایشان دیدار کنند به سمت وی رفتند ولی با برخورد نا مناسب تیم حفاظتی ایشان مواجه شدند. همین موضوع باعث شد تا سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی دخالت کرده و نسبت به رفتار ماموران اعتراض کند.

آنطور که قانون نوشته، این اعتراض به برخورد فیزیکی بین موسوی‌نژاد و یکی از محافظان رئیس‌جمهور منجر شد. بنابر گزارشات واصله این درگیری با دخالت نیروهای امنیتی پایان یافت و رئیس‌جمهور به سرعت از بین مردم خارج شد و به‌صورت زمینی به سمت مناطق زلزله‌زده دشتستان حرکت کرد.

در این بین ماشین ویژه رئیس‌جمهور و همراهان وی در طول مسیر توقف کرد و مسیر با ترافیک سنگینی رو به رو شد. در همین لحظه نماینده دشتستان مجددا از ماشین پیاده شد و دو باره با تیم امنیتی درگیر شد که این بار نیز به یقه‌گیری منجر ولی موضوع ختم به خیر شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1