بررسی کارت هوشمند «اکتاپوس» در شماره ۴۵ ماهنامه «یاریاران»

سفر به هنگ‌‌کنگ چین

«اکتاپوس» معروف‌ترین کارت هوشمند در محدوده هنگ‌‌کنگ چین است. در این مطالعه موردی به بررسی این نکته پرداخته که چگونه استراتژی‌های شرکت OCL، یک سیستم پرداخت الکترونیک را که تنها برای پرداخت در سیستم حمل و نقل طراحی شده بود به پارکومترها، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها و… ‌کشاند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،چهل‌وپنجمین شماره ماهنامه «یاریاران» به‌عنوان اولین نشریه تخصصی صنعت پرداخت الکترونیک کشور منتشر شد.

در این شماره مطالبی باعنوان کارت هوشمند «اکتاپوس»، یک روز با پرداخت موبایلی، تنها شش ثانیه تا تصاحب شغل آینده‌تان فرصت دارید، دانستنی‌های صنعت پرداخت و مطالب دیگری از قبیل مصاحبه با کارکنان ساعی شرکت ایران‌کیش، صفحه «اندیشه»، «اخبار مشتریان»، «کاریکاتور» و صفحه دفاتر و نمایندگی‌ها و… ارایه شده است.

 

در این شماره می خوانیم:

اشاعه نوآوری؛ بررسی کارت هوشمند «اکتاپوس»

«اکتاپوس» معروف‌ترین کارت هوشمند در محدوده هنگ‌‌کنگ چین است. در این مطالعه موردی به بررسی این نکته خواهیم پرداخت که چگونه استراتژی‌های شرکت OCL، یک سیستم پرداخت الکترونیک را که تنها برای پرداخت در سیستم حمل و نقل طراحی شده بود به پارکومترها، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها و… ‌کشاند.

پوز نوشت

پوز نوشت عنوان صفحه‌ای است که به تازگی به لیست صفحات ماهنامه اضافه شده است. در این صفحه نقد منصفانه آزاد است. تجربیات، خاطرات مثبت و منفی و پیشنهادات خود را همراه با ارایه راهکار با ما به اشتراک بگذارید و در جشنواره فصلی ما شرکت کنید.

سفر به 2015؛ یک روز با پرداخت موبایلی

اینفوگرافی این ماه سفری است به سال 2015 و وصف انقلابی که موبایل در زندگی روزمره ما ایجاد خواهد کرد.

برای دانلود فایل ماهنامه می‌توانید به سایت www.kiccc.com مراجعه کنید. (روابط عمومی شرکت ایران‌کیش)

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  ⁄    =  31