کلاه‌برداری از ۷۰ هزار نفر به بهانه حمایت از جنگ‌زدگان

مطالبات درج‌شده در این برگه‌ها آنقدر فریبنده و چشم‌نواز محسوب می‌شود که هر خواننده‌ای را وسوسه می‌کند برای بهره‌مند شدن از چنین مواردی حتما اقدام به درج مشخصات خود و ارسال آن نماید تا به قولی تیری در تاریکی بیندازد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سایت مشرق نوشت: اخیرا اطلاعیه‌هایی تحت عنوان «برگه ویژه جنگ‌زدگان» در فضای مجازی و سطح شهرهای جنگ‌زده از جمله خرمشهر و آبادان توزیع و تکثیر شده که پیگیری‌ها نشان می‌دهد هدف از توزیع این اطلاعیه‌ها چیزی جز کلاهبرداری از احساسات مردم نیست.

متأسفانه این برگه‌ها به‌سرعت در حال پخش در برخی استان های کشور همچون استان‌های ایلام، خوزستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اصفهان، بوشهر، بندرعباس، تهران و سیستان و بلوچستان است به طوری که تا 15 دی‌ماه سال جاری حدود 68 هزار نفر اقدام به خرید این برگه‌ها کرده‌اند. هر برگه حدود 10 هزار تومان به فروش می‌رسد و متقاضی باید با تقبل پنج هزار تومان دیگر آن را از طریق پست ارسال کند.

در این برگه‌ها که هیچ نام و نشانی ندارد، نویسنده یا نویسندگان در مقام دفاع از حقوق ساکنان مناطق جنگ‌زده پنج استان مرزی خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی بر آمده‌اند و ضمن لیست‌کردن 17 مورد مطالبه اقشار جنگ‌زده از مسؤلان کشور، فقط تا پایان امسال برای محقق‌ساختن این مطالبات، مهلت داده‌اند؛ مطالباتی که اجرای آنها کار یکی دو سال هم نیست.

در پایین برگه‌ها فرد متقاضی باید نام و مشخصات کامل خود را درج و آن را با پست عادی به نشانی تهران صندوق پستی… ارسال کند.

همچنین متقاضیان دریافت غرامت جنگی، در صورت تمایل می‌توانند بخش دیگری از این برگه‌ها را پر کرده و آمادگی خود برای عضویت در «نهاد مدنی فراگیر (سراسری) برای پیگیری مطالبات حقوقی بازماندگان جنگ تحمیلی» اعلام کنند.
 

 
data-src=http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/11/5/328284_181.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام عليكم يه وبلاگ بنام شيپورجنگ باادرس http://toomar145.blogfa.com به سايتتون توهين كرده وبخاطر همين مطلب بشما گفته مامورنامرد واسم سايتتونو كنارسايتها ضدانقلابي اورده

ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  35