تقدیر از نامزد بهترین بازیکن فوتسال زنان جهان با یک سکه

یکی از نامزدهای بهترین بازیکن فوتسال زنان جهان از دعوتش به مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی در مسابقات جام جهانی 2014 قدردانی کرد و گفت: در این مراسم با دادن یک سکه از من تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به گزارش ایرنا، کریمی به عنوان یکی از برترین فوتسالیست های زن جهان به مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال دعوت و با اهدا لوح تقدیر و یک سکه بهار آزادی از وی تقدیر شد.

کریمی در گفت و گو با ایرنا، گفت: رشته های مختلف ورزشی زنان از جمله فوتسال سابقه زیادی در کشور ندارند، اما با آنکه موفقیت های قابل توجهی کسب می کنند، همیشه کمتر از مردان مورد توجه و حمایت قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: زنان ایرانی به دلیل استفاده از پوشش اسلامی و حجاب نماینده فرهنگی کشور و ارزش های اسلامی شان هستند و برای کسب موفقیت به تلاشی چند برابر مردان نیازمندند، اما متاسفانه این مساله اصلا از سوی مسوولان ورزش کشور دیده نمی شود و این مساله در تقدیر از ورزشکاران و تیم های زنان ومردان کاملا مشهود است.

این مهاجم تیم ملی فوتسال زنان ایران با بیان اینکه قدردانی از ورزشکاران انگیزه های آنان را ارتقا می بخشد، گفت: فوتسال یک رشته گروهی است و اگر قرار است از کریمی تقدیر شود، باید از سایر اعضا تیم ملی و کادر فنی نیز تقدیر می شد.

** فرصت اهدای مدال به مقام معظم رهبری مهیا نشد

بازیکن تیم فوتسال زنان پرسپولیس با بیان اینکه حدود هفت ماه از پایان بازی های داخل سالن آسیا می گذرد، گفت: تیم ملی فوتسال زنان پس از نایب قهرمانی در این رقابت ها قصد ملاقات با رهبر معظم انقلاب را داشت تا عنوان دومی آسیا و مدال نقره این مسابقات را به ایشان هدیه کند، اما تاکنون این امکان برای تیم ملی فراهم نشده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  −  83  =