واژگونی اتوبوس پر از سرنشین در گردنه حیران

به دنبال لغزندگی محور اردبیل – آستارا و گردنه حیران یک دستگاه اتوبوس از مسیر خود واژگون شد که بر اثر این حادثه تعدادی از سرنشینان خودرو مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

خبرگزاری فارس: به دنبال لغزندگی محور اردبیل – آستارا و گردنه حیران یک دستگاه اتوبوس از مسیر خود واژگون شد که بر اثر این حادثه تعدادی از سرنشینان خودرو مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

در این حادثه رانندگی که عصر امروز در این محور پرتردد رخ داد، اتوبوسی که پر از مسافر بوده و از اردبیل به سمت مشهد در حال حرکت بود به دلیل لغزندگی جاده، برودت هوا و همچنین کولاک شدید به یکباره از مسیر خارج شده و دچار واژگونی شد که به دنبال این حادثه مصدومان با کمک نیروهای امدادگر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

براساس اعلام رئیس پلیس راه استان اردبیل علت این حادثه رعایت نکردن فاصله طولی و سرعت مطمئنه اعلام شد که راننده بدون رعایت جوانب احتیاط و ایمنی اقدام به رانندگی کرده و تجهیزات زمستانی را نیز با خود به همراه نداشت.

معراج ظهیری افزود: حادثه‌دیدگان این تصادف که مصدومیت جزئی داشتند با کمک امدادگران اورژانس و هلال‌احمر به مراکز درمانی شهرهای همجوار انتقال یافتند که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی را به همراه نداشت.

وی از تمام رانندگان خواست تا در صورت تردد و انجام سفر در محورهای کوهستانی و صعب‌العبور استان به ویژه گردنه صائین، حیران و اسالم زنجیر چرخ،‌ تجهیزات ایمنی و زمستانی را با خود به همراه داشته باشند.

علاوه بر این حادثه در 24 ساعت گذشته و به دنبال بارش سنگین برف و لغزندگی جاده چندین تصادف خسارتی نیز در محورهای اردبیل به سمت نیر، ‌اردبیل به سمت کوثر و خلخال و اردبیل به سمت مشگین‌شهر رخ داده که این حوادث تلفات جانی به همراه نداشته اما مصدومیت‌ها و خسارات ناشی از آن قابل توجه است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  +    =  77