وقتی وایمکس کالای لوکس می‌شود

اپراتور وایمکس مبین‌نت برای مشترکان کم‌مصرف امکان مصرف آزاد ندارد و این دسته از مشترکان ناگزیر به خرید طرح‌هایی بیشتر از نیازشان هستند؛ گاهی نیز مهلت زمان استفاده از سرویس، از میزان اعلام‌شده کمتر در نظر گرفته می‌شود.

height=223

براساس طرح های اعلامی، حداقل قیمت برای مثال در سرویس 128 کیلوبیت بر ثانیه، 18 هزار تومان برای 4 گیگ ترافیک در یک ماه و حداکثر 99 هزار تومان برای 18 گیگ ترافیک در 6 ماه در همان سرعت است.

همچنین در سرویس 512 کیلوبیت بر ثانیه نیز حداقل قیمت 24 هزار تومان برای 4 گیگ ترافیک در یک ماه و حداکثر 360 هزار تومان برای 72 گیگ ترافیک در 6 ماه است.

در بین این طرح‌ها برای مشترکان کم مصرف، طرح مصرف آزاد دیده نشده است و برای مثال کم‌مصرف‌ترین مشترک در سرویس 512 کیلو بیت بر ثانیه باید طرح 24 هزار تومانی برای یک ماه را خریداری کند که گاهی بیش از نیاز مشترک است.

زیرا اصل تکنولوژی وایمکس بر دریافت بی سیم اینترنت پرسرعت با قابلیت جابه جایی است و گروهی از مشترکان قدیمی این اپراتور این سرویس را تنها برای مواقع خاص و موقع جابه جایی تهیه کرده‌اند نه به عنوان روش پایه و همیشگی اتصال به اینترنت. از این رو منطقی است که در چنین شرایطی نوع استفاده به کاربردهای ضروری‌تر معطوف می‌شود و حجم مورد استفاده زیاد نخواهد بود.

همچنین دوره انتخاب این اپراتور نیز دارای اشکالاتی است. برای مثال به محض انتخاب یک طرح یک ماهه، در حالی که سیستم آغاز و پایان دوره را اعلام می‌کند، اما مدت اعتبار کمتر از 30 روز (28 روز) در نظر گرفته می‌شود.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13921211000054#sthash.wLelzDlM.dpuf

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  7  =  1