کی روش:دوست داشتم علی کریمی را دعوت کنم اما…

اگر یک جا در قلب من باشد، آن یک جا برای علی کریمی است. ولی در حال حاضر نباید به این مسائل فکر کنیم. باید فصل جدیدی از فوتبال ایران را رقم بزنیم. ما در حال حاضر 28 بازیکن در اردو داریم که 23 نفر از آن‌ها را به جام جهانی می‌بریم.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،کارلوس کروش می‌گوید احساس هواداران علی کریمی را درک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیمش گفت: «همه چیز خوب است و طبق برنامه‌هایی که داده بودیم حرکت می‌کنیم. امیدوارم تا 18 می بازیکنانم را در اختیار داشته باشم. البته شجاعی و جهانبخش دیرتر به ما اضافه می‌شوند ولی در نهایت تا 26 می همه بازیکنان را در اختیار دارم. در اردوی اتریش برنامه‌های تاکتیکی تیم ملی بیشتر است. ما باید برای جام جهانی آماده باشیم. این نگرش را از اردوی قبل شروع نکرده‌ایم. ما آماده‌ایم که در جام جهانی عملکرد آبرومندانه‌ای داشته باشیم. وقتی می‌خواهیم مقابل بهترین‌های جهان بازی کنیم باید بهترین آماده‌سازی را داشته باشیم. الان وقتی است که باید تمرکز بالایی داشته باشیم. گذشته‌ها گذشته، ما نباید به گذشته کار داشته باشیم. ما باید باعث افتخار هواداران شویم.»

او در مورد حریفان ایران هم گفت: «آرژانتین یکی از نامزدهای قهرمانی است. نیجریه قهرمان آفریقا است و بوسنی هم یکی از بهترین تیم‌های جوان اروپا است. ما باید با این تیم‌ها بجنگیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. کاری که در 6 سال باید انجام دهیم را نمی‌توانیم در 6 هفته انجام دهیم. ولی در اردوی اتریش با تیم مونته نگرو بازی می‌کنیم که سبک بازی‌اش شبیه بوسنی است. با آنگولا هم روبرو می‌شویم که در آفریقا موفق شد نیجریه را حذف کند. ما دنبال بهترین راهکار برای بازی با نیجریه هستیم. البته من شرایط لازم را برای روبرویی با این شرایط دارم. ولی بعضی‌ها هستند که می‌خواهند با مخاطره انداختن تیم ملی، حواس ما را پرت کنند ولی به هدفشان نمی‌رسند چون هدف ما موفقیت در جام جهانی است.»

او در مورد حضور هواداران علی کریمی در کمپ تیم‌های ملی گفت: «من با هواداران مشکلی ندارم و به آن‌ها خوش آمد می‌گویم. من هم هوادار تیم ملی ایران هستم و احساسی که آن‌ها دارند را درک می‌کنم. من دوست داشتم که می‌توانستم مهدوی‌کیا، علی دایی و علی کریمی را به تیم ملی دعوت کنم چون واقعا عاشق آن‌ها هستم. ولی نمی‌توانم آن‌ها را دعوت کنم. اگر یک جا در قلب من باشد، آن یک جا برای علی کریمی است. ولی در حال حاضر نباید به این مسائل فکر کنیم. باید فصل جدیدی از فوتبال ایران را رقم بزنیم. ما در حال حاضر 28 بازیکن در اردو داریم که 23 نفر از آن‌ها را به جام جهانی می‌بریم.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  −    =  54