دو گروهی که به فتح‌الله‌زاده پیشنهاد مدیرعاملی داند؟

در حالی که اسپانسر استقلال هنوز مشخص نشده و بعد از مشخص شدن هم حق ندارد در انتخاب مدیرعامل دخالت کند، فتح‌الله‌زاده می‌گوید از دو گروه اسپانسرهای مدنظر وزارت ورزش پیشنهاد مدیرعاملی داشته!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،میثم بهرامی؛ علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که می‌داند فصل آینده جایگاهی در این باشگاه ندارد، سعی می‌کند رفتارش طوری باشد که انگار خودش می‌خواهد از استقلال برود. او که با انتخاب هیات مدیره جدید باید جای خود را به نفر بعدی بدهد، امروز خبری روی سایت رسمی باشگاه استقلال منتشر کرده که در آن نوشته شده دو گروه از اسپانسرهای وزارت ورزش با فتح‌الله‌زاده جلساتی داشتند تا او را راضی کنند که به عنوان مدیرعامل به کارش ادامه دهد.

البته این خبر به نقل از خود فتح‌الله‌زاده روی سایت باشگاه استقلال منتشر نشده و چنین خبری را مشاور رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرده است. مشاور رسانه‌ای استقلال در مصاحبه با سایت این باشگاه گفته: «طی روزهای گذشته دو گروه از اسپانسرهای مدنظر وزارت محترم ورزش با آقای فتح‌الله‌زاده جلساتی داشتند که برخی از این جلسات بیش از سه ساعت به طول انجامید و این اعضای محترم از آقای فتح‌الله‌زاده درخواست داشتند که به جمع آنها بپیوندد و به عنوان مدیرعامل کار خود را در استقلال ادامه دهد که فتح‌الله‌زاده علی‌رغم اصرار این عزیزان ضمن تشکر از آنها و حسن‌ظنی که داشتند و همچنین وزارت‌ محترم ورزش اعلام داشت: برای سال آینده نیاز به استراحت و تمرکز دارد و نمی‌تواند در جمع آن عزیزان به استقلال خدمت کند. فتح‌الله‌زاده اعلام کرد تاکنون هم اگر استعفا نداده و در باشگاه استقلال توفیق خدمت دارد دلیلش این است که نمی‌خواهد تحت هیچ شرایطی به استقلال حاشیه‌ای وارد شود و وزارت ورزش و جوانان در کمال آرامش گزینه‌های واجد شرایط را انتخاب کند و تا روز آخر همه چیز در این باشگاه سرجای خودش باقی بماند.»

انتشار چنین خبری روی سایت باشگاه استقلال زیر نظر خود فتح‌الله‌زاده انجام شده و مدیرعامل استقلال با انتشار این خبر قصد داشته وانمود کند که شانس مدیرعاملی برای فصل آینده را هم دارد اما خودش تمایل ندارد چنین کاری کند. این خبر در حالی روی سایت باشگاه استقلال قرار گرفته که یکی از شروط وزارت ورزش برای اسپانسرهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این است که به آن‌ها تکلیف کرده حق انتخاب مدیرعامل و رئیس هیات مدیره را ندارند. وزارت ورزش برای اینکه امور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس طبق روال پیش برود، به اسپانسرهای این دو باشگاه گفته که نمی‌توانند در امور اجرایی این دو باشگاه مخصوصا در انتخاب مدیرعامل دخالت کنند و در اصل آن‌ها بیشتر وظیفه دارند که کار اسپانسری انجام دهند و برای باشگاه درآمدزایی کنند. با این حساب اسپانسر باشگاه استقلال هر شخص یا هر شرکتی که باشد، حق ندارد به فتح‌الله‌زاده یا شخصی دیگر، پیشنهاد مدیرعاملی بدهد بلکه وزارت ورزش خودش تعیین می‌کند که چه کسی مدیرعامل این باشگاه شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  8  =  2