بازدید مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک مسکن از شیرخوارگاه آمنه

مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک مسکن در خصوص راه‌های گسترش همکاری در انجام امور خیریه، با مدیریت و کارکنان شیرخوارگاه آمنه به گفتگو پرداختند و از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک مسکن، در نشستی که در حاشیه این بازدید و به منظور افزایش تعاملات بانک مسکن و مسوولان مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه آمنه صورت گرفت، دکتر محمد هاشم بت شکن مدیر عامل بانک مسکن، طی سخنانی اظهار داشت: افتخار بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی، تامین سرپناه برای مردم است که این سرپناه در فرهنگ ایرانی نقش ثبات، اطمینان و آرامش را دارد.
مدیر عامل بانک مسکن در ادامه سخنان خود بر فراهم کردن امکاناتی نظیر افتتاح حساب مسکن جوانان برای کودکان تحت حمایت این مرکز، کمک به سرپرستان این کودکان و استفاده از امکانات بانک برای این مرکز تاکید کرد.
در ادامه این نشست دکتر ناطقی، رییس بهزیستی شمیرانات با قدردانی از توجه بانک مسکن به این مرکز، همکاری بیشتر بانک را با این مجتمع خواستار شد.
همچنین در این نشست موقر مسوول شیرخوارگاه آمنه ضمن بیان فعالیت‌ها و اقدامات این مرکز از همکاری‌های مادی و معنوی مسوولان بانک مسکن قدردانی کرد.
شایان ذکر است پس از این نشست مدیر عامل و اعضای هیات مدیره از بخش‌های مختلف مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه آمنه بازدید کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

19  −  17  =