حضور فعال بانک ایران زمین در نمایشگاه بورس،بانک و بیمه

بانک ایران زمین در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که از تاریخ 18 الی 21 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، حضوری فعال دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این نمایشگاه که جدیدترین دستاوردها در حوزه های بانکداری، سرمایه گذاری و بیمه ای در معرض دید عموم قرار می گیرد، بانک ایران زمین با برپایی غرفه ای مجهز و وسیع در سالن خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، کلیه خدمات بانکی از افتتاح حساب تا انجام انواع تراکنش های بانکی را به بازدیدکنندگان محترم ارائه می نماید.
همچنین بانک ایران زمین با دایر کردن یک باجه بانکی خدماتی از قبیل: انواع عملیات واریز، برداشت و انتقال وجه، خرید شارژ سیم کارت، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات، حواله های بانکی، دریافت نرخ ارزو اطلاعات شعب بانک ایران زمین را به متقاضیان ارائه می کند.
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، کارشناسان ادارات مختلف بانک ایران زمین با حضور در محل غرفه این بانک پاسخگوی سؤالات بازدیدکنندگان محترم در زمینه استفاده از خدمات بانکی می باشند.
گفتنی است بانک ایران زمین با نصب و راه اندازی یک دستگاه ATM در غرفه بیمه آرمان در سالن 31Bآماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان می باشد.
غرفه بانک ایران زمین از 18 تا 21 خرداد ماه هر روز ساعت 9:30 صبح تا 18 عصر آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  24