حضور بانک پارسیان درهشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

بانک پارسیان درهشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه همچون سال های پیش به عنوان حامی طلایی این رویداد به ارایه خدمات ویژه ومنحصر به فرد خود به مشتریان و بازدیدکنندگان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در نمایشگاه امسال نیز همچون سال های گذشته، گروه های مالی، سرمایه گذاری و فناوری اطلاعات پارسیان درقالب شرکت های بیمه پارسیان، لیزینگ پارسیان، تامین اندیش پارس، صرافی، بیمه امین پارسیان، تجارت الکترونیک و شرکت کارگزاری و صندوق قرض الحسنه پارسیان با حضوری گسترده به ارایه خدمات به بازدید کنندگان پرداختندوکارشناسان و بازاریابان شرکت های یادشده محصولات و دستاوردهای نوین خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.

دراولین روز برپایی این نمایشگاه پس از مراسم افتتاحیه و سخنرانی معاون اول رییس جمهو، وزیر اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی و رییس کل بیمه مرکزی، سخنرانان با همراهی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و دیگر مقامات اقتصادی و بانکی کشور به بازدید از نمایشگاه و همچنین غرفه بانک پارسیان در سالن 38 نمایشگاه پرداختند و ضمن آشنایی با خدمات جدید و ویژه بانک پارسیان رسما مراسم رونمایی از نمایشگاه انجام شد.

در روز دوم برگزاری نمایشگاه آقای دکتر شمس عالم، عضو هیات مدیره بانک بانک پارسیان به همراه اعضای هیات عامل و مدیران شرکت های گروه مالی از غرفه بانک بازدید و از زحمات همکاران قدردانی کردند. در این راستا دکتر شمس عالم در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران حضوری صمیمانه یافت و به پرسش های خبرنگاران پیرامون فعالیت های بانک پاسخ داد.شایان توجه است که یکی از خدمات ارزنده بانک پارسیان در این روز افتتاح حساب رایگان قرض الحسنه برای بازدیدکنندگان و اصحاب رسانه بود.

این نمایشگاه با هدف معرفى توانمند ى ها و دستاوردهاى بازار سرمایه ، پول و بیمه کشور، ترغیب مردم به پس انداز، سرمایه گذارى و استفاده بهینه از پول و پوشش ریسک، معرفى سازوکارهاى مناسب سرمایه گذارى در بورس اوراق بهادار وکالا، توسعه فرهنگ سهامدارى و سرمایه گذارى، معرفى محصولات و توانمندى شرکت هاى حاضر در بورس اوراق بهادار در صنایع مختلف، معرفی خدمات نوین بانکی در حوزه بازار پول کشور با حضور 351 شرکت داخلی و 9 کشور خارجی در حال برگزاری است.
هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حضور 360 شرکت داخلی و خارجی، تا 21 خرداد، هر روز از ساعت 9:30 الی 18، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =