جایگاه پست بانک در رقابت با شبکه های پولی و بانکی کشور ارتقاء یافت

جایگاه پست بانک ایران با توجه به ایجاد 14 هزار و 500 نقطه تماس در سطح کشور و ارائه خدمات متنوع بانکی در رقابت با شبکه های پولی و بانکی کشور ارتقاء یافته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از روابط عمومی پست بانک علی نعمتی عضو هیأت مدیره با حضور در هشتمین نمایشگاه بین المللی بانک، بیمه و بورس در حین بازدید ازغرفه این بانک ضمن بیان مطلب فوق و تقدیر از برگزارکنندگان آن گفت: غرفه پست بانک ایران در این نمایشگاه نسبت به دوره های قبل هم از لحاظ ابعاد غرفه و هم از لحاظ تنوع باجه ها بسیار ارتقاء یافته و تمامی مجموعه های خدمت رسان بانک اعم از؛ شعبه، باجه روستائی، صندوق قرض الحسنه، صرافی، بازاریابی، بیمه تأمین و بانکداری الکترونیک حضوری فعال دارند و تمامی ابزارهای بانکی و اطلاع رسانی نیز به خوبی فراهم شده است.
وی افزود: بسیاری از خدمات بانک در دفاترشهری و روستائی ارائه می شود و این کار موجب شده تا حجم فعالیت های آنان بیش از پیش گسترش یابد.

نعمتی در بازدید از باجه دفترخدمات بانکی مستقر در غرفه اظهار داشت: سامانه نمایندگی فروش خدمات و محصولات پست بانک ایران در شبکه مویرگی از مزیت های بسیار مناسب پست بانک ایران در دفاتر است و لازم است کارگزارن دفاتر به سمت ارائه خدمات و درآمدهای کارمزدی و غیرعملیاتی حرکت کنند.

وی تصریح کرد: حق همه مردم است که خدمات و دستاوردهای پست بانک ایران را بیشتر شناخته و از آن استفاده کنند چون ایجاد این بانک در سراسر کشور از جمله مطالبات و خواسته های اجتماعی هموطنان به ویژه روستائیان بوده است.

عضو هیأت مدیره درپایان خاطرنشان ساخت: آمادگی داریم با تمامی سازمان ها و مؤسسات و بخش های دولتی و خصوصی برای ارائه خدمات نمایندگی فروش و سایر خدمات همکاری داشته باشیم و این کار قطعاً موجب کاهش هزینه های آنان خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  83  =  92