اعطای نشان خوشنامی به بانک صادرات

مقارن با شصت و دومین سالگرد تأسیس بانک صادرات

بانک صادرات ایران با ٦٢ سال خدمت و برخورداری از ٢٧٠٠ شعبه و با افتتاح بیش از ٥٣ میلیون حساب الکترونیکی، نصب بیش از ٤٤٠٠ دستگاه خودپرداز، صدور ٤٢ میلیون کارت الکترونیکی، و نیز ارائه دهنده انواع خدمات نوین بانکی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف بانکداری الکترونیک را دارد​.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نشان معتبرترین و خوشنام ترین شرکت ایرانی در سطح ملی به بانک صادرات ایران اعطا شد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران بر اساس مطالعات و ارزیابی های صورت گرفته توسط مرکز تحقیقات و ارزیابی دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران نشان معتبرترین و خوشنام ترین شرکت ایران در سطح ملی به بانک صادرات ایران طی مراسمی اعطا گردید.

همچنین نشان بین المللی زنجیره موفقیت سازمانی (ocs) و نشان مدیریت خلاق سطح A به مدیریت روابط عمومی بانک صادرات ایران از سوی اتحادیه اروپا به بانک صادرات ایران اهدا گردید.

این گزارش می افزاید طی بررسی های انجام شده بانک صادرات ایران از بین ٢٧٠٠ شرکت برتر کشور موفق به اخذ نشان معتبرترین و خوشنام ترین شرکت ایرانی در سطح ملی شده است.

گفتنی است بانک صادرات ایران با ٦٢ سال خدمت و برخورداری از ٢٧٠٠ شعبه و با افتتاح بیش از ٥٣ میلیون حساب الکترونیکی، نصب بیش از ٤٤٠٠ دستگاه خودپرداز، صدور ٤٢ میلیون کارت الکترونیکی، همچنین بسترسازی در جهت بهره مندی بیش از ٣٤٠ هزار مشتری از خدمات بانکداری اینترنتی و نیز ارائه دهنده انواع خدمات نوین بانکی نقش بسزایی در ارتقاء و پیشبرد اهداف بانکداری الکترونیک در کشور دارد​

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  ⁄  3  =