فدراسیون در مورد کی‌روش فرافکنی می‌کند

معاون وزیر ورزش ادعا می کند که این وزارتخانه به هیچ عنوان در بحث قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال دخالت نمی کند و فدراسیون فوتبال در این زمینه فرافکنی می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عبدالحمید احمدی در این باره به " ورزش سه" گفت: ما از روز اولی که تیم ملی از جام جهانی برگشت تصمیم گیری در مورد رفتن یا ماندن کی روش را برعهده خود فدراسیون فوتبال قراردادیم. در همان زمان اعلام کردیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال باید عملکرد کی روش را ارزیابی کنند و بعد اگر صلاح دانستند قرارداد او را تمدید کنند.

او در مورد این که گفته می شود وزارت ورزش مخالف تمدید قرارداد با کی روش است هم گفت: فدراسیون فوتبال فراکنی می کند تا بتواند جواب مردم را بدهد. همانطور که از اول هم گفتم به هیچ عنوان در بحث قرارداد کی روش ما ورود نمی کنیم. این موضوعی است که به فدراسیون فوتبال مربوط می شود. مگر زمانی که ولاسکو از ایران رفت وزارت ورزش واکنشی نشان داد؟ یا در مورد سرمربی تیم ملی بسکتبال ما ورود کردیم؟

او در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش برای ماندن کی روش به فدراسیون فوتبال کمک مالی می کند یا نه هم گفت: ما بودجه مشخصی داریم که بخشی از آن به فدراسیون فوتبال اختصاص دارد. حالا این که فدراسیون آن را در چه راهی خرج می کند به ما ربطی ندارد و ما در این مسائل ریز نمی شویم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  7