به خاطر هواداران از روی نیمکت بلند نمی‌شوم

سرمربی راه آهن می گوید:«هواداران پرسپولیس را اندازه تیم خودم دوست دارم.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک؛راه‌آهن تهران بسیار دیرتر از سایر رقبای لیگ برتری خود، کادر فنی‌اش را شناخت، بازیکن گرفت و تمریناتش را آغاز کرد. حمید استیلی، سرمربی راه‌آهن همراه با علی لطیفی دستیار اول خود، پس از پیروزی باارزش مقابل سپاهان، مهمان خبرورزشی شد…

* آقای استیلی! از موضوع شیث رضایی شروع کنیم، بالاخره این بازیکن را در راه‌آهن نگه می‌دارید یا خیر؟

شیث با ما قرارداد دارد. او آسیب دید و قرار است عمل جراحی کند. باید ببینیم دوران نقاهتش چقدر زمان می‌برد اما در حال حاضر برنامه‌ای برای کنار گذاشتن او نداریم.

* اما بهنام ابوالقاسم‌پور به عنوان سرپرست راه‌آهن، خبر از جدایی او داده بود؟

برای بهنام سوءتفاهم پیش آمد و این‌طور نیست. ما فعلاً برنامه‌ای برای خروج شیث از لیست بازیکنان‌مان نداریم.

* در خصوص پیروزی بر سپاهان و رسیدن به پرسپولیس در جام حذفی صحبت کنید. برد ارزشمندی مقابل این تیم قدرتمند و مدعی به دست آوردید.

بازی با سپاهان یکی از سخت‌ترین بازی‌های امسال ما بود. سپاهان تیم بسیار قدرتمندی است که در بخش هجومی، بازیکنان خوبی مثل خلعتبری،‌ پریرا، شریفی، پاپی و نویدکیا را در اختیار دارد. این تیم سازماندهی بسیار خوبی دارد و به همین دلیل است که هر مربی‌ای آنجا می‌رود، موفق می‌شود. آقای فرکی هم یکی از بهترین مربیان ایران است و اطمینان دارم وقتی شناختش از تیم کامل شود، موفق می‌شود. ما آنالیز دقیقی روی سپاهان داشتیم و بازیکنان‌مان هم با کمترین اشتباه، وظایف‌شان را انجام دادند. شاید توپ بیشتر در اختیار بازیکنان سپاهان بود اما ما در خلق موقعیت موفق‌تر عمل کردیم و در نهایت به یک پیروزی ارزشمند رسیدیم. این پیروزی، روحیه و انگیزه تیمی ما را برای بازی با پرسپولیس خیلی بیشتر کرد. در حال حاضر نگاه ما به جام حذفی و رویارویی با پرسپولیس است. جام حذفی از این جهت اهمیت دارد که با 4، 5 پیروزی می‌توان به قهرمانی و سهمیه آسیایی دست پیدا کرد. الان هم به پرسپولیس رسیده‌ایم.

* پرسپولیس هم که تیم خود شماست و طبیعی است که برای این مسابقه، حال و هوای خاصی داشته باشید!

بله، پرسپولیس تیم خود من است و ارزش و احترام بسیاری برایم دارد. همیشه بازی مقابل پرسپولیس باعث می‌شود روز خاصی را تجربه کنم و برایم یک مسابقه ویژه است و خواهد بود. این را هم بگویم در تیم‌های استیل‌آذین، شاهین بوشهر و همین راه‌آهن هر وقت مقابل پرسپولیس قرار گرفتم، به خاطر تعهد حرفه‌ای‌ام روی نیمکت نشسته‌ام ولی به احترام هواداران از جایم بلند نشده‌ام.

* این احترام شما به هواداران پرسپولیس را نشان می‌دهد اما از طرف دیگر شاید بازیکنان‌تان هم دوست داشته باشند شما لب خط بیایید و به آنها انرژی و روحیه بدهید.

من هواداران پرسپولیس را اندازه تیم خودم دوست دارم و برایشان احترام قائلم. قبل از بازی و بین دو نیمه هم نکات لازم را به تیمم می‌گویم. در جریان بازی هم هر جا نیاز باشد، همکارانم با بازیکنان صحبت می‌کنند.

* شرایط حال حاضر پرسپولیس هم چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد، نظر شما چیست؟

این تیم یکسری مشکلات داشت، مصدومیت و محرومیت و … به نظر من حمید درخشان مربی کاربلد و باتجربه‌ای است اما از نظر بازیکن، دستش بسته بود. فکر می‌کنم با توجه به فرصت نقل‌وانتقالات ‌نیم‌فصل، پرسپولیس در نیم‌فصل دوم روزهای بهتری را تجربه کند. پرسپولیس، خانه من است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

* می‌توانید پرسپولیس را هم مثل سپاهان شکست دهید؟

بله، با وجود همه احترام و ارزشی که برای پرسپولیس قائلم، همه سعی و تلاش ما این است که راه‌آهن را به موفقیت برسانیم و در جام حذفی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

* به اتفاقات بازی با استقلال خوزستان می‌رسیم، احمدرضا عابدزاده در آن بازی عصبانیت بی‌سابقه‌ای داشت و شائبه‌هایی هم مطرح شد مبنی بر جانبداری داور از استقلال خوزستان.

من اولین بار بود عابدزاده را این‌قدر عصبانی می‌دیدم و فکر می‌کنم آخرین بار هم باشد. محرومیت‌هایی هم داشتیم که به تیم ما ضربه زد، به خصوص اخراج آبشک و کوهنورد. 21 میلیون هم پول دوربین شکسته شده را دادیم. اشتباهات مکرر داور هم باعث شد این شائبه‌ها که گفتید به وجود بیاید.

* از حضور شما در دفتر خبرورزشی سپاسگزاریم، اگر صحبت ناگفته‌ای دارید، بفرمایید.

از شما تشکر می‌کنم و فقط می‌خواهم این نکته را بگویم که امیدوارم هر چه زودتر موضوع مالکیت تیم مشخص شود. ما برای راه‌آهن برنامه کوتاه‌مدت سه ساله و بلندمدت 10 ساله داریم و امیدوارم با تعیین قطعی مالکیت، برنامه‌هایمان را جلو ببریم. ضمن این که هدف اصلی ما بازیکن‌سازی است و امیدوارم شرایطی فراهم شود که با حمایت از بخش خصوصی در این فوتبال زیان‌ده، بتوانیم آکادمی قدرتمند همراه با بازیکن‌سازی مستمر داشته باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  52  =  57