ترجمه کامل ماهنامه نیلسون ریپورت ۱۰۴۳ /جابه جایی تولید کنندگان پایانه های POS در رده بندی جهانی

آسیا و اقیانوسیه بزرگترین ناحیه مجهز به پایانه POS است

جابه جایی پایانه های احراز هویت کارت های پرداختی که حاوی چیپ هستند یا با نوار مغناطیسی کار می کنند در سال گذشته با 4/11 درصد رشد نسبت به 2012 به میزان 3/22 میلیون در سراسر جهان رسید. این دستگاه ها هم می توانند به کامپیوترهای شخصی متصل شوند، هم به دستگاه های الکترونیکی نقدی (ECR) و هم به صورت دستگاه های جداگانه استفاده می شوند. گوشی های هوشمند، تبلت ها، پین پدهای جانبی، ECR ها و هم چنین سیستم های مبتنی بر PC و یا کیوسک های مستقل در رقم 3/22 میلیون به شمار نیامده اند.

نیلسون

بزرگترین صدورکنندگان در خاورمیانه و آفریقا
همچنین 28 امین بخش تجاری و بزرگ و صدورکننده کارت پرداخت در منطقه خاورمیانه و آفریقا در صفحه 11 براساس تعداد تراکنش های خرید انجام شده با ویزا کارد و مسترکارد در سال 2013، رتبه بندی شده است.

50 ارائه کننده برتر کارت های پیش پرداخته
50 بانک بزرگ ایالات متحده و ارائه کنندگان کارت های اعتباری و کارت های چند منظوره در سال 2013 در حدود 09/118 میلیارد دلار در بخش های تجاری هزینه کردند و این رقم نسبت به سال 2012 در حدود 1/6 درصد افزایش را نشان می دهد.

کارت های بدهی و اعتباری لوازم خانگی در ایالات متحده
در آخر سال 2013، میزان بدهی لوازم خانگی در ایالات متحده 146/13هزار میلیارد دلار بوده است. کارت های اعتباری 42/6 درصد و معادل 46/823 میلیارد را به خود اختصاص داده اند.

تکنولوژی پووا(Powa) امکان پرداخت  با MPayMe را اضافه می کند
تکنولوژی Powa که در انگلستان بنا شده است، 75 میلیون از سهام MPayMe از هنگ کنگ را تصاحب کرده است. تکنولوژی Powa پلتفرمی برای تجارت الکترونیک است و MPayMe…

پاداش های آنلاین Swag Bucks
کسب وکار Swag Bucks، پاداش دادن به مشتریان بخاطر فعالیت های پرداخت آنلاین و فعالیت های غیر پرداختی آنلاین آن ها می باشد. این شرکت اخیرا از سوی شرکت Technology Crossover Ventures مبلغ 60 میلیون دلار سرمایه دریافت کرده است.

کارت پیش پرداخت مسترکارد در ژاپن
تا قبل از سال 2010 فقط کارت های پیش پرداخت قابل شارژ مجدد در دسترس ژاپنی ها بود. از آن پس ژاپنی ها توانستند برای مسافرت ها و یا سفرهای کاری خود کارت های پیش پرداخت را خریداری کنند. صفحه 2 را ببینید.
 و دیگر مطالب جذاب …

برای خرید شماره 1043 نیلسون ریپورت اینجا را کلیک کنید
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. علیرضا هوشمند می گوید

    ba salam
    matne kamel majale ra mikhaham

ارسال یک پاسخ

4  ×  5  =