تاکید مدیرعامل بانک ملی بر پیگیری مسائل معیشتی همکاران بازنشسته

دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل با حضور در جمع تعدادی از همکاران بازنشسته بانک، با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه ارزشمند بانک هستند، بر پیگیری مسائل معیشتی و رفاهی آنها تاکید کرد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل با حضور در جمع تعدادی از همکاران بازنشسته بانک، با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه ارزشمند بانک هستند، بر پیگیری مسائل معیشتی و رفاهی آنها تاکید کرد .
وی با بیان اینکه در جریان جزئی‌ترین مسائل همکاران بازنشسته قرار دارد، ضمن برشمردن نقش مهم صندوق بازنشستگی بانک‌ها در تأمین نیازهای بازنشستگان، به اقدامات انجام شده در دوران تصدی خود از جمله افزایش پرداختی‌ها اشاره نمود.
دکتر همتی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با دکتر طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: حضوراً مشکلات شما بازنشستگان عزیز را با ایشان مطرح نموده‌ام و ایشان نیز برای حل مشکلات فوق‌الذکر در چارچوب ظرفیت‌های قانونی قول مساعد داده است.
وی با اشاره به مشکلات بانک‌های دولتی، اولین رسالت خود را حل مشکلات اساسی بانک نظیر افزایش سرمایه، تعیین تکلیف بدهی دولت به بانک، اصلاح اساسنامه بانک و … اعلام و تاکید کرد: ترمیم حقوق شاغلان و بازنشستگان همزمان در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل بانک با عنوان این نکته که به دلیل احترام ویژه به همکاران بازنشسته، علاقه‌مند به حضور در جمع بیشتری از بازنشستگان است، گفت: در آینده نزدیک، نشستی با جمع فراگیرتری از بازنشستگان برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه باید امور بازنشستگان بانک از طریق کانون بازنشستگان پیگیری شود. ابراز داشت: چنانچه لازم باشد در این گردهمایی فراگیر، انتخاب اعضای جدید کانون نیز در دستور کار قرار گیرد تا افراد انتخاب شده بتوانند پیگیری‌ امور بازنشستگان را از طرف همه اعضا نمایندگی کنند.
در این نشست تعدادی از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران نظرات خود را بیان کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  14