۲میلیون ٥٥٦ هزار تراکنش موفق بر سامانه #٧١٩* همبانک صادرات

طی مهر ماه امسال ثبت شد

بانک صادرات تاکنون ٣٣٥ هزار نفر از مشتریان این بانک در سامانه همبانک #٧١٩* ثبت نام نموده و طی مهر ماه امسال ٢ میلیون و ٥٥٦ هزار تراکنش موفق توسط این سامانه انجام داده اند .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،2میلیون ٥٥٦ هزار تراکنش موفق بر سامانه #٧١٩* همبانک صادرات ایران طی مهر ماه امسال ثبت شد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران تاکنون ٣٣٥ هزار نفر از مشتریان این بانک در سامانه همبانک #٧١٩* ثبت نام نموده و طی مهر ماه امسال ٢ میلیون و ٥٥٦ هزار تراکنش موفق توسط این سامانه انجام داده اند .

براساس این گزارش  مشتریان این بانک که دارای سیم کارت همراه اول می باشند در اقصی نقاط کشور می توانند باشماره گیری #٧١٩* از خدمات ussd این بانک شامل : مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارت‌ها آسان تر و سریع تر از سایر درگاهها بهره مند گردند.  بنحوی که استفاده از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالاتر از رفت و آمدهای غیر ضروری در وقت صرفه جویی میکند.

همچنین بانک صادرات ایران با ٣٧٦ هزار مشتری اینترنتی با میانگین بیش از ١٠ میلیون تراکنش در ماه تعداد ٤٤٠ هزار و ٥٠٠ پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران با بیش از ٣٣ میلیون تراکنش در ماه و صدور بیش از ٤٣ میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورس کشور مطرح است​

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  8