ارتباط استعفای منتقمی و احضار به دادسرا

البته من هنوز به عنوان کارمند باشگاه پرسپولیس در این باشگاه حاضر می‌شوم و منتظر می‌مانم تا زمانی که مسئولان وزارت ورزش با درخواست من موافقت کنند اما اگر با درخواست من موافقت نشد هم به عنوان یک کارمند گوش به فرمان هستم و در باشگاه می‌مانم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بهروز منتقمی درباره کناره‌گیری‌اش از پرسپولیس گفت: نامه‌ای برای وزارت ورزش نوشتم و در آن درخواست لغو مأموریتم در باشگاه پرسپولیس را مطرح کردم. چرا که در این مدت به اندازه کافی در مراحل مختلف فشار تحمل کردم و همیشه سعی کردم به پرسپولیس کمک کنم تا مشکلی برای این باشگاه پیش نیاید و الان هم گره کور باشگاه پرسپولیس مسائل مالی است که اگر حل شود این تیم می‌تواند از بحران خارج شود.

وی ادامه داد: البته من هنوز به عنوان کارمند باشگاه پرسپولیس در این باشگاه حاضر می‌شوم و منتظر می‌مانم تا زمانی که مسئولان وزارت ورزش با درخواست من موافقت کنند اما اگر با درخواست من موافقت نشد هم به عنوان یک کارمند گوش به فرمان هستم و در باشگاه می‌مانم.

منتقمی درباره شایعه مدیرعاملی‌اش در باشگاه پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: درباره مدیرعامل شدنم در پرسپولیس خبر ندارم و نمی‌دانم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما برای موفقیت این تیم سختی‌های زیادی را به جان خریدم تا پرسپولیس از بحران خارج شود. البته باید بگویم برای مدیرعاملی در پرسپولیس مذاکره‌ای نکردم و معتقدم در کوتاه مدت مدیرعامل نمی‌تواند خیلی خوب کار کند.

قائم‌مقام اسبق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود دادسرا از او خواسته از پرسپولیس کناره‌گیری کند و آیا این مسئله را تأیید می‌کند یا نه، افزود: نه چنین مسئله‌ای صحت ندارد و دادسرا از من نخواسته که از پرسپولیس بروم. حتی زمانی که سیاسی در پرسپولیس بود هم از پذیرش مدیرعاملی امتناع کردم و الان هم خسته شدم و نیاز به استراحت دارم اما اگر وزارت ورزش بخواهد باز هم در این باشگاه می‌مانم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  2